Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 A: Manchester United B: Bayern München C: Liverpool D: Villarreal Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fantastisk vittig navn på tråden. Hvem som vinner Cl er løst Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 A: InterB: Barcelona C: Manchester United D: Villarreal Heia pessimisme! Jeg tok feil Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du mener vel: Jeg tok feil Var jo tross alt United som banket ut Inter Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jo, mener vel egentlig det Kanskje jeg skal begynne med jinxing på heltid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, da kan du bare trumfe med: "Jeg visste det". Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 A: Liverpool FC B: Barcelona C: Real Madrid ( ) D: Tja...ingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 1. Manchester United2. Barcelona 3. Bassenget (Pool) 4. Roma/Villareal Ser ut som om jeg får riktig på de tre første. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 A: Manchester UnitedB: Barcelona C: Juventus D: Chelsea Vist Inter Milan slår United så tror jeg de kommer til finalen og føler det er 50/50 om de blir alternativ A eller B Nja, mye tyder på at jeg traff (treffer) ganske bra.. Juventus skuffet bra, og chelsea imponerte litt mot liverpool i semien.. Men at Chelsea ble årets overraskelse blir jo litt feil, kanskje jeg heller ville si Porto fortjente den tittelen, jeg undervuderte de værtfall alt for mye.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Juventus skuffa? Seriøst? Juventus BANKA Real Madrid to ganger i gruppespillet, og fikk Chelsea i 16dels finalen, der vi på mange måter var på høyde med Chelsea igjenom mye av spillet, og samtidig slett med skader på sentrale spillere. Juventus spilte bra, men å si at vi skuffa bare pga vi røyk ut mot Chelsea er tull. Chelsea var et mye bedre lag enn oss denne sesongen, vi bygger enda opp laget etter Calciopoli, å si at vi skuffa er bullshit, rett og slett. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Juventus skuffa? Seriøst? Juventus BANKA Real Madrid to ganger i gruppespillet, og fikk Chelsea i 16dels finalen, der vi på mange måter var på høyde med Chelsea igjenom mye av spillet, og samtidig slett med skader på sentrale spillere. Juventus spilte bra, men å si at vi skuffa bare pga vi røyk ut mot Chelsea er tull. Chelsea var et mye bedre lag enn oss denne sesongen, vi bygger enda opp laget etter Calciopoli, å si at vi skuffa er bullshit, rett og slett. Denne tråden ble vell startet etter gruppespillet.. Så etter gruppespillet gjorde de ikke så mye mer enn og tape for chelsea.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Utrolig dårlig spill ikveld må jeg si, men er uansett spesielt å se Barc. vs. Manchester U. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Juventus skuffa? Seriøst? Juventus BANKA Real Madrid to ganger i gruppespillet, og fikk Chelsea i 16dels finalen, der vi på mange måter var på høyde med Chelsea igjenom mye av spillet, og samtidig slett med skader på sentrale spillere. Juventus spilte bra, men å si at vi skuffa bare pga vi røyk ut mot Chelsea er tull. Chelsea var et mye bedre lag enn oss denne sesongen, vi bygger enda opp laget etter Calciopoli, å si at vi skuffa er bullshit, rett og slett. Denne tråden ble vell startet etter gruppespillet.. Så etter gruppespillet gjorde de ikke så mye mer enn og tape for chelsea.. Ah, fikk ikke jeg med meg. Men å si at vi skuffa mot Chelsea var jo feil, for vi var på full høyde med de i begge kampene, men de hadde marginene på deres side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå