whoi Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Er det bare meg, eller går det ikke å komme inn på hotmail med mozilla lenger? Jeg har prøvd mange ganger, men får bare opp at jeg må skrive inn passordet på nytt hver gang. Prøvde med internet explorer, og det funka helt fint. Så prøvde jeg med opera, og da kom det opp en advarsel om at opera ikke var støtta, med en link til nedlasting av internet explorer! Men det gikk å gå videre likevel. Det virker som microsoft fortsetter å blokkere andre browsere ute fra sidene sine. De gir visst aldri opp Lenke til kommentar
whoi Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 skrudd av cookies? Nei. Så vidt jeg har lagt merke til er det bare hotmail som jeg ikke kommer inn på, og det funka for noen dager siden. Kommer du inn med mozilla? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 har ikke prøvd. Det var bare et forslag Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg proevde nettopp med mozilla, og jeg kom greit inn paa hotmail... Men jeg faar ikke til aa skrive ae, oe og aa i dette svarvinduet med mozilla... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg kom inn nå. Virker som de rota litt i går bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå