Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det starta med at hun (vi kaller hun Ida) la meg til på Facebook. Da jeg gikk i 3. klasse gikk hun i 2. klasse. Hadde aldri snakka med hun. Så starta vi å prate litt på facechatten. Hun går nå 3klasse og jeg er i militæret Ida skal hilse fra Tone forresten ;) hu syns du er kjekk :) hehehe. går i klassen min.. Meg jasså, hmm husker ikke hvem det er Ida hehe. ok ;P hu er nok ikke den eneste som syns det..hehe :) Meg hva mener du nå? Ida asså..du er jo ikke stygg akkurat ;P Meg hehe, takk, hyggelig å høre at jeg ikke er stygg. hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen Veronica bare så deg i friminuttene å sånn :)hvordan kan man IKKE legge merke til deg sier jeg bare ;P hehe Hun har spurt meg når jeg kommer hjem på perm og om jeg skal ut og sånt. Jeg skal jo hjem på fredag og hun vet at jeg skal ut på lørdag. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 ehm... pul hun? Hun er jo all over you for å si det mildt... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er det du trenger hjelp til? Er ho en dundre på 200kg? Da grever man seg ned i tide:) Er ho pen og slank? Ta å innviter ho med ut Lenke til kommentar
trollfacelol Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mistenker dette for å være en skrytepost, ikke et spørsmål om hjelp Ikke at det er noe galt i det ... Go for it.. Med mindre du har funnet deg en feltmadrass oppi nord, er vel dette en velkommen mulighet for moro, neste perm Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 *snip* er det ikek ganske innlysende hva hun mener? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er du like sosialt tilbakestående som jeg var, så kan det hende at du ikke klarer å tyde disse tegnene. Dette er veldig tydelige tegn på interesse fra hennes del, og er det interesse fra din del, er det bare å flørte tilbake. PS: Det ser ut til at du klarte å legge med hennes virkelige navn i siste del av samtalen.. Kanskje editere litt? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Meghehe, takk, hyggelig å høre at jeg ikke er stygg. hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen Den der var du ikke helt heldig med, tyder på at du er usikker Ellers må hun være keen på deg, men da er det også veldig merkelig av henne å prate om navngitte jenter som visstnok synes du er kjekk. Bare å be henne med på noe som kan være gøy, eller invitere henne hjem til deg. Endret 18. februar 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. Man får mer fornuftige svar her, i omtrent alle tilfeller. Hvorfor vet de hva han skal gjøre, egentlig? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 prøve å finne klippet fra Seinfeld, men det får holde med en quote JERRY: All right, she said she couldn't find a decent hotel- room... GEORGE: A decent hotel-room... JERRY: Yeah, a decent hotel-room, would it be terribly inconvenient if she stayed at my place. GEORGE: You can't be serious. This is New York city: there must be eleven million decent hotel-rooms! Whatta ya need? A flag? [waves with his handkerchief] This is the signal, Jerry, this is the signal! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. Man får mer fornuftige svar her, i omtrent alle tilfeller. Hvorfor vet de hva han skal gjøre, egentlig? På forumet må man diskutere. I leiren er alle enige: pule livskiten av henne. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HVorfor spør du oss og ikke gutta dine der inne? Jeg kan garantere at de vet hva du bør gjøre. Man får mer fornuftige svar her, i omtrent alle tilfeller. Hvorfor vet de hva han skal gjøre, egentlig? På forumet må man diskutere. I leiren er alle enige: pule livskiten av henne. På forumet får man som sagt mer fornuftige svar. Av de gutta hadde man trolig bare fått usaklig piss Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så seriøse man er i dag da. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så seriøse man er i dag da. Hehe, det er jo et poeng å gi han et svar som ikke er totalt ubrukelig for han da. Synes du ikke? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kanskje du har sjangs ja. Ikke ødelegg det ved å oppføre deg som en patetisk type som bare tror dritt om seg. Møt ida/veronica når du kommer hjem og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hva var hensikten med denne posten? "Hjelp med denne samtale loggen?" Du har ingen konkrete spørsmål om hva du vil ha hjelp med... Hvis du vil få situasjonen analysert: En jente synes at du er kjekk og hinter til at hun er keen på deg, for så å spørre om når du kommer hjem og indirekte foreslått at dere kan møtes, selv om du trolig gir 0 respons tilbake... Hvis du liker hun så møt henne, og for all del gi hun respons før hun begynner å tvile/teste deg. "hvor la du merke til meg, gjorde ikke akkurat så mye ut av meg, unntatt i klassen"... Endret 18. februar 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå