1915 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 finnes det et program jeg kan laste ned og høre på nettradio ? slik at jeg slipper å må åpne browser for å høre på nettradio. vista har jo sånn sidebar radio. jeg kjører btw xp pro Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor poster du i Vistadelen når du kjører XP ? For å høre på nettradio kan du bruke hvilket som helst mediaavspillingsprogram som støtter streming. F.eks Windows Media Player, Video LAN VLC, Mediamonkey, Winamp, osv. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan lage et til deg i Visual Basic, hvordan kanaler vill du ha innebygget og vil du ha mulighet for og åpne hvilken som helst stream? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Du kan jo prøve Screamer Radio, et program du kan åpne å høre på radio, uten å opne internettsider o.l. Beklager hvis jeg misforstod, og du skulle bruke det på en annen måte Endret 21. februar 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå