kommer Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er en tråd jeg gjerne skulle lagret på dataen uten å bruke internett. Noen enkel måte å gjøre dette på? F eks lagret som et worddokument, men med alt innhold på siden som bilder osv. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 kan du ikke bare gå på fil og velge "lagre som"? Lenke til kommentar
kommer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 kan du ikke bare gå på fil og velge "lagre som"? Takk for svar funket det, men da må jeg lagre side for side i en tråd vil helst ha alle på et sted hvis mulig. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du kan endre dine innstillinger i forumet slik at du får inntil 200 poster pr side. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 hvordan gjøres dette på freakforum? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Godt spørsmål, jeg trodde du mente her skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå