Onyx Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Spanande episode, veldig spanande. Smilte i skjegget av kommentaren fra Ben med sitt tilhørende lurende smil. Armageddon: White Rabbit stammer fra sesong 1, så husker ikke eksagt hva som skjedde i den episoden. Denne må du forklare. Edit; hvis det nå har seg slik at Locke låste (?) øyas tid ved å dra i spakene, er øyas sanntid fortsatt i 1988 - Jin møter Rousseau. Endret 19. februar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg spør igjen; noen som vet hvem han utlendningen på flyet var, som også sto i køen? Jeg mener jeg har sett han i Lost før.. Han har ikke vært på lost før. Du har derimot kanskje sett ham sammen med Matthew Fox i Vantage Point? Eller i Three Kings/Tre konger som en irakisk soldat? Uansett vi har ikke sett han før i serien nei, men i rulleteksten på amerikansk tv het han Caesar.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg spør igjen; noen som vet hvem han utlendningen på flyet var, som også sto i køen? Jeg mener jeg har sett han i Lost før.. Han har ikke vært på lost før. Du har derimot kanskje sett ham sammen med Matthew Fox i Vantage Point? Eller i Three Kings/Tre konger som en irakisk soldat? Uansett vi har ikke sett han før i serien nei, men i rulleteksten på amerikansk tv het han Caesar.. Nevnte Vantage Point fordi den har en av hovedpersonene fra Lost med, som kanskje var grunnen til at han forbundet ham med lost. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Helt grei episode. Ben var bare utrolig kos denne episoden med det ene gullkornet etter det andre Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lapidis var ikke noe fet uten skjegget. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lapidis var ikke noe fet uten skjegget. Så skikkelig 70-talls ut. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Spanande episode, veldig spanande. Smilte i skjegget av kommentaren fra Ben med sitt tilhørende lurende smil. Armageddon: White Rabbit stammer fra sesong 1, så husker ikke eksagt hva som skjedde i den episoden. Denne må du forklare. Edit; hvis det nå har seg slik at Locke låste (?) øyas tid ved å dra i spakene, er øyas sanntid fortsatt i 1988 - Jin møter Rousseau. Jin reiste jo i tid etter det første møtet med Rousseau? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De stoppet øya under Dharmas stortid. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Timeline:Post-Return Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skikkelig god episode, selv om det er noen mysterier som kom opp. Da episoden startet ble jeg litt paff da alle plutselig var på øya igjen. "Wtf, noe jeg har gått glipp av?" tenkte jeg, men det gikk fort over . Syns det er nå tre ting vi burde få svar på: hvorfor Kate ombestemte seg og hva skjedde med Aaron, hva skjedde med Ben (mulig kamp med Sayid som nevnt over) og bestefaren til Jack. Kan han ha noe med alt å gjøre? Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Også Hurley da. Satt ikke han i varetekt? Lurer også på hva som skjer med Desmond. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Rart at mange spør om Hurley, både her og på amerikanske forum. Advokaten til Ben sa for to episoder siden (episode 4: "The Little Prince") at alle tiltalene mot Hurley hadde frafalt, og at han er en fri mann. Endret 20. februar 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Stemmer det. Kom ikke på det jeg. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Men det virkelig store spørsmålet er: Hvem overbeviste Hurley om å bli med? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jepp, men hvordan fikk han vite om at de skulle dra med akkurat det flyet eller at de i det hele tatt skulle dra til øya med et fly? Og kommer de andre folka på flyet også til øya? Hvor er flyvraket? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Eg vil tru det var Ben som overtalte Hurley, i tillegg til alle dei andre. Men det kan godt vere at han bruke ein mellommann (kanskje faren til Hurley)for å nå fram. Når det gjeld flyet kan det vere at det fortsatte som normalt, men våre venner vart tatt med i eit tidshopp, og vart dermed "teleportert" av flyet til øya. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg tror at Hurley er blitt overtalt av Charlie. Vi så for et par episoder siden, hvordan Ben prøvde å overtale Hurley til å bli med, men da foretrakk Hurley å dra i fengsel, enn å bli med Ben. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hurley var ikkje akkurat glad for å sjå Ben på flyet heller, men Ben er flink til å manipulere så eg ser ikkje bort frå at han har ein finger med i spelet uansett. Charley kan og spele ei rolle, jf. gitaren Hurley har med seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 At hurly hadde med seg gitaren var mildt sagt merkelig og hva Charley skulle ha i serien videre å gjøre ser jeg rett og slett ikke... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Når det gjeld flyet kan det vere at det fortsatte som normalt, men våre venner vart tatt med i eit tidshopp, og vart dermed "teleportert" av flyet til øya. Det virker jo mest logisk ja. Men når de først skulle tilbake til øya, og de vet jo hvordan det er der, hvorfor tok de ikke med seg noen praktiske ting da? Litt dumt å dra i dress slik som Jack f. eks. Og forresten, jeg fikk på følelsen at vi får se araberen som sa "Sorry that you lost your friend" igjen. Det er bare noe film/serieinstinktet mitt sier. Kanskje han også havnet på øya. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er fordi de måtte skape akkurat de samme omstendighetene som i forrige flytur. Er jo derfor Ben fikk i oppdrag å samle alle sammen igjen. Angående den araberen, så tror jeg du er inne på noe. Vi har tidligere sett at LOST skaperne ikke bare får folk til å snakke uten grunn. Stusset litt over gitaren selv og tror faktisk Charlie kan ha ned med det å gjøre. Hurley fikk jo sett ham i forrige sesong. En annen ting jeg syns er rart, som er egentlig off-topic men siden jeg først skriver om ham og må få ut, er at han og flere andre ikke var tatt med i tilbakeblikkepisoden som ble sendt på TVNorge sist onsdag. Syns det var ganske kjipt de var del av overlevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå