MercedesMotor Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hei, Jeg har kviser på ansiktet, som jeg har lyst til å gjøre noe med. Så jeg lurer på om dere vet om noen produkter som kan hjelpe meg med å minske kvisene på ansiktet. Pris har ingenting å si og kan helst kjøpes uten resept. Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
GlowingEyes Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hei du Du kan jo prøve vanlige midler før du eventuelt tar en test av huden din og eventuelt begynner på reseptbelagte midler. For eksempel, rensing av hud dag og kveld kan være med på å bidra til finere hud og minske sorte prikker og kviser. Ellers har du Basiron som en del bruker som har vært ganske effektiv for en del. Basiron Dette får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Andre midler er Brevoxyl og Panoxyl. Ellers fant jeg noe informasjon for å forebygge kviser på Lommelegen siden. Kviser - Årsak og behandling Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hei du Du kan jo prøve vanlige midler før du eventuelt tar en test av huden din og eventuelt begynner på reseptbelagte midler. For eksempel, rensing av hud dag og kveld kan være med på å bidra til finere hud og minske sorte prikker og kviser. Ellers har du Basiron som en del bruker som har vært ganske effektiv for en del. Basiron Dette får du kjøpt reseptfritt på apoteket. Andre midler er Brevoxyl og Panoxyl. Ellers fant jeg noe informasjon for å forebygge kviser på Lommelegen siden. Kviser - Årsak og behandling Tusen Takk for svaret Dette hjalp meg mye. Takk igjen Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ingen av de elendige middlene du får uten resept virker. Det kan jeg garantere deg. Gå til legen å få piller for problemet ditt. Eneste som hjelper. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ingen av de elendige middlene du får uten resept virker. Det kan jeg garantere deg. Gå til legen å få piller for problemet ditt. Eneste som hjelper. Har vært hos legen 2 ganger, og det jeg fikk resept på hjalp ikke. Først fikk jeg resept på Differin Gel som jeg har brukt en god stund uten noen positive virkninger, også fikk jeg piller som jeg ikke husker navnet på. Har bestilt krem fra Pakistan som heter 'Faiza Beauty Cream' som jeg har fått og den fungerer utmerket, beste jeg har prøvd og fungerer som bare det, ihvertfall for meg. Så nå trenger jeg ikke å stresse noe mer Men Tusen Takk For Svaret Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Har du urimelig mange, eller få? Om sistnevnte, la det gå sin gang - kviser har alle i varierende grad, og svært få bryr seg om hvorvidt andre har dette. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg bruker Basiron (Benzoyl) EKSTREMT sterk krem, du vil svi i anskiktet etter du har tatt den på. Men den funker fett! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har ikke så mye heller, men ikke veldig få heller.. Bare på kinna. Kanskje jeg kjøper Basiron senere for å teste dette, men akkurat nå er jeg fornøyd med det jeg har fått Takk for svar begge to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ekstremt mange råd i Denne tråden Endret 21. februar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg bruker Basiron (Benzoyl)EKSTREMT sterk krem, du vil svi i anskiktet etter du har tatt den på. Men den funker fett! Sterk? Makan til pinglegreier den kremen der da. Svir ikke mer enn vanlig fuktighetskrem P: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå