Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har kviser på ansiktet, noen annbefalte produkter som jeg kan bruke?


MercedesMotor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du :)

 

Du kan jo prøve vanlige midler før du eventuelt tar en test av huden din og eventuelt begynner på reseptbelagte midler.

 

For eksempel, rensing av hud dag og kveld kan være med på å bidra til finere hud og minske sorte prikker og kviser.

Ellers har du Basiron som en del bruker som har vært ganske effektiv for en del.

 

Basiron

Dette får du kjøpt reseptfritt på apoteket.

 

Andre midler er Brevoxyl og Panoxyl.

 

Ellers fant jeg noe informasjon for å forebygge kviser på Lommelegen siden.

Kviser - Årsak og behandling

Lenke til kommentar
Hei du :)

 

Du kan jo prøve vanlige midler før du eventuelt tar en test av huden din og eventuelt begynner på reseptbelagte midler.

 

For eksempel, rensing av hud dag og kveld kan være med på å bidra til finere hud og minske sorte prikker og kviser.

Ellers har du Basiron som en del bruker som har vært ganske effektiv for en del.

 

Basiron

Dette får du kjøpt reseptfritt på apoteket.

 

Andre midler er Brevoxyl og Panoxyl.

 

Ellers fant jeg noe informasjon for å forebygge kviser på Lommelegen siden.

Kviser - Årsak og behandling

 

Tusen Takk for svaret :) Dette hjalp meg mye.

 

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Ingen av de elendige middlene du får uten resept virker. Det kan jeg garantere deg. Gå til legen å få piller for problemet ditt. Eneste som hjelper.

 

Har vært hos legen 2 ganger, og det jeg fikk resept på hjalp ikke. Først fikk jeg resept på Differin Gel som jeg har brukt en god stund uten noen positive virkninger, også fikk jeg piller som jeg ikke husker navnet på.

 

Har bestilt krem fra Pakistan som heter 'Faiza Beauty Cream' som jeg har fått og den fungerer utmerket, beste jeg har prøvd og fungerer som bare det, ihvertfall for meg. Så nå trenger jeg ikke å stresse noe mer :)

 

Men Tusen Takk For Svaret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...