Haansi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop. Trenger derfor kraftig skjermkort, og mye minne. Skulle også støttet Windows XP, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du skal ha XP er vel brukt det eneste alternativet eller kjøpe XP i tilegg til Vista som er på en ny. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du kan da velge xp hos multicom http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10552325;fl:0 Men det spørs hvor kraftig skjermkort du får til rundt 10k... Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop. Trenger derfor kraftig skjermkort, og mye minne. Skulle også støttet Windows XP, hvis det er mulig. At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til at den er ødelagt. Hva med en solid stasjonær og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)? Endret 18. februar 2009 av paranoidcrazy Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop. Trenger derfor kraftig skjermkort, og mye minne. Skulle også støttet Windows XP, hvis det er mulig. At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til å at den er ødelagt. Hva med en solid stasjoner og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)? Akuratt det mener jeg å Stasjonær yter mye bedre. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop. Trenger derfor kraftig skjermkort, og mye minne. Skulle også støttet Windows XP, hvis det er mulig. At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til at den er ødelagt. Hva med en solid stasjonær og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)? For det første er det ikke jeg som skal ha den, men en kompis. For det andre invisterte jeg i en Dell Inspiron 9400 til 14k for snart 2,5 år siden. Beste invisteringen jeg noen gang har gjort. Maskinen drar fremdeles alt, og jeg har aldri hatt et eneste maskinvare-problem med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå