Gå til innhold

Bærbar til 10k ca - Windows XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop.

Trenger derfor kraftig skjermkort, og mye minne.

Skulle også støttet Windows XP, hvis det er mulig.

At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til at den er ødelagt. Hva med en solid stasjonær og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)?

Endret av paranoidcrazy
Lenke til kommentar
Skulle hatt en ny bærbar. Skal brukes til spill, videoredigering og bilderedigering i Photoshop.

At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til å at den er ødelagt. Hva med en solid stasjoner og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)?

Akuratt det mener jeg å :D Stasjonær yter mye bedre.

Lenke til kommentar

At du tør å legge så mye penger i en bærbar skjønner jeg ikke. Det skal bare et glass cola i tastaturet til at den er ødelagt. Hva med en solid stasjonær og en billig bærbar til skolearbeid (hvis det er det du trenger den til)?

For det første er det ikke jeg som skal ha den, men en kompis.

For det andre invisterte jeg i en Dell Inspiron 9400 til 14k for snart 2,5 år siden. Beste invisteringen jeg noen gang har gjort. Maskinen drar fremdeles alt, og jeg har aldri hatt et eneste maskinvare-problem med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...