Gå til innhold

katta har noen klumper


Anbefalte innlegg

har en gammel hannkatt som har to klumper.

en på brystet. klumpen er ganske stor, gjetter grovt, 1,5 cm diameter..

den er rosa og har små blodårer. ikke noe hår på den.

vi kan fint ta på den, og han får ikke vondt...

hva er dette?

 

han har også en kul på halen, men det er vanskelig å undersøke den, fordi han ikke liker at folk tar på halen hans. så han blir sur og prøver å få meg til å la være.

men ettersom jeg har sett er denne kulen mye 'eklere'.. i begynnelsen når jeg så den første gang så så det bare ut som en klump med et åpent sår liksom.. han blødde... nå er såret 'grodd'.. den ser litt hvit-aktig ut, (skorpe?) men som sagt så er det litt vanskelig å få sett nøye på den.

har klart å ta på klumpen før når jeg har klappet han osv (da er det liksom greit at vi stryker halen hans, men får ikke lov til å løfte halen opp og dra pelsen til side og undersøke liksom :p har bare kommi borti klumpen) og det virker ikke som han får vondt da.

 

ellers spiser han normalt, er ute og drikker vann og koser og er glad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faren min ringte dyrlegen og de sa at det visstnok bare var en fettklump.. men det var før den på halen kom..

tidligere hang halen hans en del.. det så ganske unormalt ut.. vet ikke om det kan ha noe med den klumpen å gjøre.

halen hans henger litt enda, det er sjeldent den står rett opp.. men han løfter den når han er i 'godt humør', men virker som han ikke klarer å løfte den helt.

ja han må vel til dyrlegen... hvor mye koster en dyrlege time, noen som vet? eller kommer det an på hva det er som er galt, og om det eventuelt må fjernes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...