Gå til innhold

NVI et hattricker forbund

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt ansvar for å lage design og siden til et Hattrick forbund. Her er siden ønsker kritikk og hva som kan gjøres bedre. Også lurte jeg på noe i samme slengen. Hvordan kan jeg få dette til å fungere som et wordpress?

NVIforbundet

PS: Mange ting mangler og det er bare Lorem ipsum der til nå grunnet at jeg bare skal bruke domenet her og slikt til å visse fram siden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lokaltog: Det er rett og slett et javascript den reagerer på, som er ikke noe mer avansert enn mouseover.

Jonta: Er klar over det, men gadd ikke å skifte på det siden navnet uansett skulle skiftes ut i dag. Men anngående sidescroll i 1024 så vet jeg om det. Det skal ikke forekomme men det er noe som skjer med webs.com den legger tydelig til 25+ Px helt til venstre. For alt jeg lager er lagd i max 1000 px bredden.

Lenke til kommentar

Neimen, Heisann Vaenas!

Så du lager web-side for NVI, du?

Jeg synes det var en grei side, men jeg synes fargene på fotballen og bakgrunnen kræsjet litt, om du skjønner - litt vanskelig å forklare, men jeg synes det ble litt for skrikende.

Ellers, så ser jeg at du mangler særtegn, noe som også må fikses?:)

Ta gjerne kontakt i HT også, jeg sjekker litt oftere der enn her..

(Jeg er altså Krasher, og jeg HETER ikke Jens_olaf - ikke spør hvor det navnet kom fra, heller..:p)

Endret av Jens_olaf
Lenke til kommentar

Stemmer det. Særtegne skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor ikke fungerer selv om det skal det... Så jeg prøver å finne svar på problemet med særtegn, også prøver jeg å finne ut hvordan jeg kan integrere siden inn i et CMS system som gjør det litt lettere å skifte på tekst enn nå.

Lenke til kommentar
Stemmer det. Særtegne skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor ikke fungerer selv om det skal det... Så jeg prøver å finne svar på problemet med særtegn, også prøver jeg å finne ut hvordan jeg kan integrere siden inn i et CMS system som gjør det litt lettere å skifte på tekst enn nå.

Løsningen på problemet med særtegn er trolig at filen ikke er lagret i utf-8, som er det tegnsett du har spesifisert i headeren. Dette kan fikses på en lett måte. Åpne filen i enten textpad eller notepad, velg lagre som. Her skal det da komme opp et valg der du kan spesifisere at filen skal bli lagret i utf-8.

Mvh,

a fellow hattricker (faktisk medlem i NVI jeg og :))

Endret av Schlesien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...