Vaenas Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har nå hatt ansvar for å lage design og siden til et Hattrick forbund. Her er siden ønsker kritikk og hva som kan gjøres bedre. Også lurte jeg på noe i samme slengen. Hvordan kan jeg få dette til å fungere som et wordpress? NVIforbundet PS: Mange ting mangler og det er bare Lorem ipsum der til nå grunnet at jeg bare skal bruke domenet her og slikt til å visse fram siden. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 1: Får sidescroll på 1024 2: Hvorfor må jeg skrolle så langt ned? 3: Ehm, du skriver "Norges sjettedivisjonslag" og "Norges sjette divisjonslag"? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg får opp en advarsel når jeg går inn på siden (Firefox 3.1b2): A script from "http://nviforbundet.webs.com" is requesting enhanced abilities that are UNSAFE and could be used to compromise your machine or data: Read private data from any site or window Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Lokaltog: Det er rett og slett et javascript den reagerer på, som er ikke noe mer avansert enn mouseover. Jonta: Er klar over det, men gadd ikke å skifte på det siden navnet uansett skulle skiftes ut i dag. Men anngående sidescroll i 1024 så vet jeg om det. Det skal ikke forekomme men det er noe som skjer med webs.com den legger tydelig til 25+ Px helt til venstre. For alt jeg lager er lagd i max 1000 px bredden. Lenke til kommentar
Jens_olaf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Neimen, Heisann Vaenas! Så du lager web-side for NVI, du? Jeg synes det var en grei side, men jeg synes fargene på fotballen og bakgrunnen kræsjet litt, om du skjønner - litt vanskelig å forklare, men jeg synes det ble litt for skrikende. Ellers, så ser jeg at du mangler særtegn, noe som også må fikses? Ta gjerne kontakt i HT også, jeg sjekker litt oftere der enn her.. (Jeg er altså Krasher, og jeg HETER ikke Jens_olaf - ikke spør hvor det navnet kom fra, heller..) Endret 11. mars 2009 av Jens_olaf Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Stemmer det. Særtegne skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor ikke fungerer selv om det skal det... Så jeg prøver å finne svar på problemet med særtegn, også prøver jeg å finne ut hvordan jeg kan integrere siden inn i et CMS system som gjør det litt lettere å skifte på tekst enn nå. Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Stemmer det. Særtegne skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor ikke fungerer selv om det skal det... Så jeg prøver å finne svar på problemet med særtegn, også prøver jeg å finne ut hvordan jeg kan integrere siden inn i et CMS system som gjør det litt lettere å skifte på tekst enn nå. Løsningen på problemet med særtegn er trolig at filen ikke er lagret i utf-8, som er det tegnsett du har spesifisert i headeren. Dette kan fikses på en lett måte. Åpne filen i enten textpad eller notepad, velg lagre som. Her skal det da komme opp et valg der du kan spesifisere at filen skal bli lagret i utf-8. Mvh, a fellow hattricker (faktisk medlem i NVI jeg og ) Endret 13. mars 2009 av Schlesien Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå