Gå til innhold

Hvilken Acer programmer er trygg å fjerne

GT500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor fjerne dem? Har du ikke stor nok harddisk? Personlig ville jeg ikke tatt sjansen på å fjerne noen av dem, men ePresentation og eSettings er det mulig at du kan fjerne uten at du river deg i håret etterpå. :wallbash:

ePower har nok noe med strømstyring og batteri og den ville jeg behold. eRecovery er vel det programmet du skal bruke når du skal gjennopprette maskinen til fabrikkinstillinger. Har du ingen planer om det i overskuelig fremtid, kan du kanskjen slette det også. Men, mitt generelle tips, la de være, det er nok en grunn til at de er der. :yes:

Lenke til kommentar

jeg vedder hodet mitt på at det er bare rabbel! hva faen skal jeg med dem. eneste brukbare er erecovery. mens ePower er søppel. har en helt likens bare at det er windows sitt program (strømalternativer) er jo eNet elns også. jeg prøvde å lukke alle prosessene til acer programmer. funker fjell fortsatt.

det er ikke harddisk plass jeg trenger men ram.

kan jo prøve å skru de av ve oppstart med msconfig og se hva som skjer ?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette har så mye å si..

men jeg åpnet msconfig og fjerna alle programmer som startet opp under oppstart (inkludert Acer programmer) (IKKE microsoft da)

PC-en ble utrolig mye kjappere av det og jeg har ikke møtt noen problemer enda.

--

om ikke programmet kjøres og pcen fungerer. er det vel ett fett om acer programmene er der? så du kan vel bare slette dem?

eller er jeg dum nå?:p

--

ah.. ser at gt500 nevnte det jeg gjorde:) så..

jeg kan si det at det fungerer iallefall :)

Endret av probin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...