Marius88 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nylig har jeg klart å motivere meg til å kutte all cola og godis, og starte trening. Hadde i den forbindelse vært fint om noen med litt erfaring kunne komme med noen innspill ang kostholdet. Målet er å bygge litt muskler og ta av litt fett. Jeg er 191cm høy, og veier nå 120kg, der desverre det aller meste nok er fett. Er i gang med 3-4 styrkeøkter, og 1-2 spinningøkter i uka. Er åpen for å justere på det meste, men å spise kyllingfilet til lunsj og biff til middag hver dag har jeg nok ikke mulighet for. En dag kan for eksempel se slik ut. 0700 50g havregryn 1 eple 1 porsjon whey tech fra PF omega 3-6-9 multivitaminer 1000 1 boks tunfisk i vann ~ 150g 1130 2 skiver grovbrød med sardiner i olje 1 pære 1400 2 skiver grovbrød med sardiner i olje 1800 (rett etter trening) 1 porsjon whey tech 1 banan 1830 4 fiskekaker 2 poteter grønnsaker 2200 2 skiver grovbrød med sardiner i olje 1 porsjon night charge fra PF Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ser bra ut Så lenge som du ligger på kaloriunderskudd og trener såpass kommer fettprosenten til å gå ned Siden du har nettopp begynt å trene vil du faktisk også klare å legge på deg muskelmasse samtidig som du mister fett. Derfor så trenger du ikke å tenke så mye på vekten for øyeblikket, fordi hvis muskelmassen øker og fettprosenten synker så kan du faktisk oppleve å veie mer, men likevel være slankere siden muskler veier mer enn fett Endret 18. februar 2009 av awkward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå