tørrfisk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg blir nærmest deprimert når jeg åpner db.no. De finner stadig nye måter å synke enda ett hakk ned mot tabloidavgrunnen. I denne artikkelen står det at Bård Tufte ble steinet: Bård Tufte steinet Hvis du leser litt ned i artikkelen, bør det vekke en form for reaksjon hos deg. Selv syns jeg det er totalt smakløst å bruke slike begrep, utelukkende for å tiltrekke lesere. Eller kanskje folket i kjendis.no er blitt så blåst i hodet av å skrive sladder i mange år, at de simpelthen ikke vet betydningen av ordet? Endret 19. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De er ikke alene, vg.no brukte den samme overskriften. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det var vel et forsøk på en "morsom" vri med steining og Iran, noe som vekker assosiasjoner... Ganske smakløst å vitse med sånt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 De er ikke alene, vg.no brukte den samme overskriften. VG respekterer jeg ikke som avis engang. Den er blitt så tabloid som den kan bli, og Dagbladet er ikke langt unna. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og fortsatt skjønner ikke ledelsen i de to avisene hvorfor opplaget synker... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eneste avisen jeg LESER (ikke bare haster igjennom) er Aftenposten, av de store avisene. Synes faktisk lokalavisen min har et mer nøytralt perspektiv på sakene enn DB og VG. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Det kan hende at dette er et forsøk om å skape mer blest om hijab-debatten. Hvis vi har kommet så langt, syns jeg det er mildt sagt skummelt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så forsiden når jeg var på dass i dag tidlig. Gudene som jeg lo. Den var nesten like god som gårsdagens forside artikkel: "Hvor mange dråper får plass på en femtiøring?". Chavez har blitt president på livstid, og de skriver om dråper på en femtiøring. Lenge leve Aftenposten og BT. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Agurkene er lange, som strekker seg helt til vinter'n. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror ikke Bård Tufte lar seg steine uansett hvor dette vil bli prøvd, i beste fall får man steinen i retur, dvs. det man kaller for en rikosjett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Chavez har ikke blitt president på livstid, han kan bare velges for flere perioder, slik som Stoltenberg har gjort. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den steinen ble nok kastet med vilje. Han er hvit og kan være fra USA........ Men det hadde vært artig å reise til Iran. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du er ikke bedre selv, med overskriften din. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) ... Endret 12. mars 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Og fortsatt skjønner ikke ledelsen i de to avisene hvorfor opplaget synker... Det er ikke på grunn av overskriftene i hvert fall, det er på grunn av nye medier som deres egne nettaviser hvor antallet lesere øker. Opplaget synker fordi færre og færre kjøper aviser og færre og færre kjøper aviser hver dag. For ikke så mange år siden var det vanlig å kjøpe ei riksavis eller to hver dag, i dag er det mindre vanlig. Vi har jo allerede lest alt som står i papiravisene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den steinen ble nok kastet med vilje. Han er hvit og kan være fra USA........ Men det hadde vært artig å reise til Iran. Du tror det ja..Ser at du virkelig har blitt oppslukt av det media har skrevet og sagt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, og alt som står der er om Snåsamann og den skinnhellige idrettsfjompen Bjørndalen. Kanskje litt om den svære ræva til Mira Craig også, om vi er heldige. Nei, BBC, CBS, C-Span og utenlandske, seriøse nettaviser er det som gjelder for min del. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, og alt som står der er om Snåsamann og den skinnhellige idrettsfjompen Bjørndalen. Kanskje litt om den svære ræva til Mira Craig også, om vi er heldige. Nei, BBC, CBS, C-Span og utenlandske, seriøse nettaviser er det som gjelder for min del. Ja regner med du bare er opptatt av utenrikssaker da ... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, og alt som står der er om Snåsamann og den skinnhellige idrettsfjompen Bjørndalen. Kanskje litt om den svære ræva til Mira Craig også, om vi er heldige. Nei, BBC, CBS, C-Span og utenlandske, seriøse nettaviser er det som gjelder for min del. Ja regner med du bare er opptatt av utenrikssaker da ... Norske Le Monde er en god norsk avis for utenriks. Holder meg til Morgenbladet for innenriks. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) YT Endret 19. februar 2009 av Kalahari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå