Thomas Toget Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal lage en liten applikasjon hvor bruker tar noen valg, velger neste,forrige, tar noen flere valg, etc. slik som en 'Wizard'. Hva er den lureste måten å gjøre dette på? Jeg ser for meg at det må finnes en lurere måte enn å lage en Form til hvert 'steg'.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Lag en UserControl til vært 'steg', og tegn disse dynamisk på hoved Form'n. Edit: leif Endret 19. februar 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Supert! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Lag en UserControl til vært 'steg', og tegn disse dynamisk på hoved Form'n. Edit: leif Hmm.. Vet du hvordan jeg gjør dette i et WPF prosjekt? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eksempel på MSDN - Wizard Sample: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa972123.aspx Du kan laste ned prosjektfilene (C# og VB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå