ACRohan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei, jeg sliter litt mer, her er situasjonen min: Sitter med en Acer Aspire 5920G ca. et år gammel. Jeg hadde Windows Vista installert på C:\, og Windows 7 på D:\. Vistaen var sirup, og bestemte meg for å formatere og fant frem de gamle "fabrikkstandard cdene" jeg brant ut for vell et år siden. Jeg satte inn den første dvd'en, og startet opp med den og valge å installere på det som var C:\ partisjonen, men når jeg ble bedt om å sette in den neste cd-en, kjente ikke pcen denne igjen, og nektet å fortsette. Nå sitter jeg uten mulighet til å boote windows 7 partisjonen min, fordi booten ble ødelagt da jeg prøve å installere vista på ny, jeg har installert windows 7 på C:\ og nå. Når jeg prøver å starte pcen og holder inne alt, og trykker F10, skjer det ingenting. Selv om jeg har byttet ut OS div. ganger på D:\ partisjonen, har jeg aldri rørt de to andre partisjonen som kommer fra fabrikken. Noen tips? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Anybody? Trenger du fremdeles hjelp ? Har svaret, men posten er 2 mnd gammel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå