John Abrahamsen Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 eeehh.. tror ikke det var så lurt å skulke de norsktimene dine.... Les retningslinjene eller få en permanent utestengelse :wink:. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jeg må si skjermen det er litt dumt med pc når du ikke ser noe Lenke til kommentar
Osram Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du ikke hørt om leselist? Faktisk mange blinde som bruker det. Så skjerm går det an å klare seg uten. :smile: Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 1.HK. er det viktigste for meg.Minst mulige begrensninger. 2.Så skjermkort pga. spill. 3.HD. 4.Cpu. 5.Ram. 6.Skjerm. 7.Lydkort Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 nei men se dette føyk vist i været så kult jeg selv vil ha: 1.Skjermkort Jeg spiller en del så defor trenger jeg et bra Skjermkort syns jeg 2.Cpu jo mer jo bedre jo flere ting kan maskinen din gjøre kjappere! 3.Ram Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 skjermkort ram CPU Skjerm CD-Brenner Diskplass Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jeg syns det er viktigst å ha flest hovedkort. tenk før du poster neste gang, smarten Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Lysende/blinkende ting og små dioder i alle regnbuens farger Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det viktigste er å ikke ha noen flaskehalser i pc'n. hjelper lite med kjappt skjermkort hvis du har treg cpu. Hjelper lite med kjapp cpu hvis du har lite ram. hjelper lite å ha mye ram hvis du har en cpu fra forrige århundre... pc'n vil alltid være like treg som den tregeste komponenten (av hk, cpu, ram, skjermkort) harddisk kan også være viktig, men hvis du har nok ram, så tar f.eks spill bare lengre tid å loade... det kan ihvertfall jeg overleve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå