Gå til innhold

WARNING! Kjeltringer på TG!

Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde kommet meg hjem fra TG,og satt fra meg alt,koblet jeg opp maskinen,og skulle starte opp....Men siden jeg har ASUS WoicePOST,var alt jeg fikk høre" System failed memorytest"! Jeg fikk sjokk,og tenkte kanskje at ramme'n var svidd elns,men da jeg åpnet kabinettet for en sjekk,så jeg til min store forskrekkelse at ALLE rambrikkene var BORTE!(jeg hadde 512,(128+128+256))Noen hadde stjålet de på TG! Så til dere som skal på TG04 også: WATCH OUT! Ha låseskruer på kabinettet,eller alarm montert!(jeg skal på TG04 jeg også,emn da skla jeg sitte ved maskinen HELE tiden!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Tar aldri med maskin på TG jeg og jeg sitter i Crew området som er litt bedre beskyttet men endog. Gidder ikke å drasse med tonn av utstyr og ikke vil jeg ha noen langfingrede i nærheten av "damene" mine

Kjipt at det skjedde. Føler med deg :cry:

Lenke til kommentar
Det er jo lås på kabinettet...

Ja, det er nettop det sopm er problemet med CHieftec, alle har det, det er jo simpelt å åpne disse dørene da, bare å ha nøkler fra et annen Chieftec, og det er lett å bøffe cdrommer og, bare og røske litt i dreva det, har prøvd, går som smurt.(jeg er ikke kjeltring viss noen trudde det da :roll: )

Du får nokk feste alt med karlsons superlim neste år ;) eller eventuelt lenke med henge lås :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
neste år på tg burde man ta med en gammel pc som bruke edo eller sdram da

ingen som vil ha det og en gammal duron 1Ghz

Noen som tar den også :lol:

Lenke til kommentar
Det er jo lås på kabinettet...

Ja, det er nettop det sopm er problemet med CHieftec, alle har det, det er jo simpelt å åpne disse dørene da, bare å ha nøkler fra et annen Chieftec, og det er lett å bøffe cdrommer og, bare og røske litt i dreva det, har prøvd, går som smurt.(jeg er ikke kjeltring viss noen trudde det da :roll: )

Du får nokk feste alt med karlsons superlim neste år ;) eller eventuelt lenke med henge lås :D

Tror jeg prøver hengelås jeg ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...