Gå til innhold

HDMI kabel på PS3

Adiamon

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg PS3, har en LCD "24" tommers skjerm, full HD.

Jeg kjøpte meg og en HDMI til HDMI kabel, skulle ikke det funke å spille ps3 med denne kabelen? på LCD skjermen min?

Har prøvd med HDMI til DVI, og det funka, men viss jeg bruker den, er det noe bildekvalitets forskjell? Er det bedre med HDMI til HDMI?

Står "No signal" på skjermen når jeg har HDMI kabelen inni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pisspreik probin, vis du ikke vet hva du snakker om så bør du ikke svare. Det er absolutt INGEN forskjell på en vanlig HDMI kabel fra clas ohlson og ps3 hdmi kabel, eneste må være at det står ps3 på den.

Men back on topic, du har sett om det finnes en knapp for å skifte innganger på skjermen din?

Lenke til kommentar
Pisspreik probin, vis du ikke vet hva du snakker om så bør du ikke svare. Det er absolutt INGEN forskjell på en vanlig HDMI kabel fra clas ohlson og ps3 hdmi kabel, eneste må være at det står ps3 på den.

Men back on topic, du har sett om det finnes en knapp for å skifte innganger på skjermen din?

det er jo derfor jeg skriver tror da!

tenkte på den kabelen her jeg seh! greit, det er ikke en ps3 hdmi kabel. men, står det på pakka jeg kjøpte. sorry at formulerte meg DÅRLIG.

http://www.made-in-china.com/image/2f0j00q...S3-PS3-708-.jpg

men greit.. jeg gir meg.

UNNSKYLD!

Endret av probin
Lenke til kommentar

se etter en source knapp. Så du kan skifte til "kanalen" til hdmi.

Men uansett det er ikke noe forskjell på DVI og HDMI i kvaliteten, tror bare du ikke får lyden til skjermen med den, det er vel det eneste, men jeg er ikke 100% sikker.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
det er jo derfor jeg skriver tror da!

tenkte på den kabelen her jeg seh! greit, det er ikke en ps3 hdmi kabel. men, står det på pakka jeg kjøpte. sorry at formulerte meg DÅRLIG.

http://www.made-in-china.com/image/2f0j00q...S3-PS3-708-.jpg

men greit.. jeg gir meg.

UNNSKYLD!

Ok, tok kanskje litt hardt i, hard dag på skolen :blush:

Det du foresten linker til er ikke en hdmi kabel men en komponent kabel ;)

Men uansett det er ikke noe forskjell på DVI og HDMI i kvaliteten, tror bare du ikke får lyden til skjermen med den, det er vel det eneste, men jeg er ikke 100% sikker.

Det stemmer, både DVI og HDMI er digitalt så i teorien skal det ikke være noen forskjell.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...