Underlord Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kjøp deg fantazy star chronicles Lenke til kommentar
spboy Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tror det går under kategorien "ulovlig". Noen som vet om Shining Soul til GBA er no'bra? Sega Rally til GBA ser forresten ut som et gøyalt spill... Gleder meg :-) ulovlig ?......ok. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg anbefaler Advanced Wars, det er et temmelig genialt strategispill.. Ganske enkelt, men likevel ganske utfordrende.. I tillegg kom nå WarioWare Inc. ut for ikke så veldig lenge siden, weee! Må vel nesten teste ut det også snart [Edit] WarioWare Inc. kommer først om en liten stund.. :] Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 golden sun 2 har kommet ut i ram og rom butikken i lillestrøm. bra spill det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Advance Wars elsker det spillet! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Runda Advance Wars ganske nylig. Veldig bra og underholdende spill, men kanskje litt kort? Mange utfordrende og gøyale missions, men jeg er liksom ikke vant til å runde spill, vanligvis mister jeg tålmodigheten med spill halvveis. Advance Wars var liksom bare plutselig ferdig! Dårlig linke-multiplayer, men forsåvidt umulig å gjøre bedre, hehe. Like greit å spille multiplayer på samme boksen. Spennende å se om AW2: Black Hole Rising blir noe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå