Gå til innhold

mitt neste GBA spill blir?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg snart ferdig (tror jeg) med Zelda. Tror aldri jeg har hatt så mye morro med et spill noen gang :-) Det meste blir sikkert nedtur nå, men hva bør jeg satse på?

Er det den siste zelda (a link to the past) eller noe du har? Har det på super nintendo, (tok siste kjempe ca. 40-50 ganger, konge spill) Du vet at det er to verdener sant? (lys og mørk) Det går ann å få 3 drakter, svømmeføtter, +++)

Lenke til kommentar
Nå er jeg snart ferdig (tror jeg) med Zelda. Tror aldri jeg har hatt så mye morro med et spill noen gang :-) Det meste blir sikkert nedtur nå, men hva bør jeg satse på?

Er det den siste zelda (a link to the past) eller noe du har? Har det på super nintendo, (tok siste kjempe ca. 40-50 ganger, konge spill) Du vet at det er to verdener sant? (lys og mørk) Det går ann å få 3 drakter, svømmeføtter, +++)

Jada, jeg har kommet ganske langt etterhvert, men jeg har lagt det litt på hylla siden jeg har fått metroid nå :-)

Metroid er også helt utrolig bra.... Tittet litt på golden sun, det blir nok det neste når jeg er ferdig med metroid

Lenke til kommentar

Har Zelda selv, men har ikke helt fått starta på det. Har vært altfor opptatt med Lost Vikings - anbefaler det om du er på jakt etter noe ny tidtrøyte :-)

Koser meg også ofte med Super Monkey Ball Jr, og venter på en sending fra Amazon med Golden Sun, Bubble Bobble, Advance Wars og Mario Kart - gleder meg veldig!

Lenke til kommentar

Testa Advance Wars i helga, og det så veldig morsomt ut! Akkurat nå er jeg imidlertid mer opptatt av Street Fighter 2, som jeg fant på en Elkjøp til 150 kroner. Grisebillig for et såpass bra spill... klassiker! Chun Li sparker livskiten ut av det meste som rører seg ;-)

Lenke til kommentar

Har testa Metroid Fusion også littegrann, det virka forsåvidt veldig bra det også. Jeg har ikke likt så godt den typen spill ("Megaman-spill", som jeg kaller dem - plattformspill med gønnere), men MF imponerte litt. Tviler likevel på om jeg kommer til å kjøpe det.

Fikk Golden Sun i går, kjæresten min la beslag på det og spilte hele kvelden, hehe. Hun digger rundebaserte RPGer (er superfan av Final Fantasy-serien). Jeg kikka litt på, og spillet så veldig bra ut. Stilig grafikk og gøyalt gameplay.

Lenke til kommentar

Har hatt gameboy advance siden den kom ut, har mario kart, super mario advance og street fighet 2. Skal kjøpe meg Gameboy advance sp +

Driver 2,

Super dodge ball,

Metroid Fusion,

Pokmon, (ikke sikkert)

Doom,

Golden sun,

Gode titler eller hva ?

Lenke til kommentar

Joda, ser vel bra ut det. Kan bekrefte at Golden Sun er bankers. Doom er en klassiker som jeg har spilt såpass mye av at jeg ikke ser noe vits i å kjøpe det til GBA.

Super Dodge Ball ser gøyalt ut! Har ikke lagt merke til det før du nevnte det nå, søkte frem noen reviews. Spørs om jeg må kjøpe det også!

Ellers trodde jeg ikke Driver 2 var noe særlig bra, men det er mulig jeg tar feil. Har personlig mer lyst på V-Rally 3 når det er snakk om bilspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...