Gjest Guest_Nils_* Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! Noen som har prøvd dette produktet som kan si om det fungerer bedre enn andre produkter som er på markedet? -Nils Lenke til kommentar
Gjest larus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 det her lurer jeg også veldig på, hm... fikk du prøvd det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg lurer også på det samme, hadde vært flott med tilbakemelding. Er veldig i tvil om hvor vidt denne Clair's Hårkur er et genuint produkt eller ei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Manken tilbake på tre måneder? Altså: Du får ikke bare tilbake hårveksten, det vokser også fortere enn før. Jaaada .. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noen som har testet dette? Jeg har. Tok litt tid før jeg merket forskjell (ca 2 mnd). Men etter det begynte jeg å få kommentarer fra venner og familie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå