danilovic Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg er på utkikk etter en relativt stor koffert (ca 46x21x50cm (HxBxD) kanskje +/-). Ser gjerne at kofferten har en look som kofferter med bomber i på filmer (les: runde kanter, børstet metall). Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du har vel ikke tilfeldigvis tilknytning til Al-Quida? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Slik? eller slik? www.clasohlson.no Hus, hjem, hage / oppbevaring / Vesker Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Mener du slik blank greie?? Du kan få kjøpe min. Men bomba skal jeg bruke når Bush kommer til byen! Nei da.. Slik kan kjøpes på Clas? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Aurstad: De var ikke så fint børsta da.. :/ Husker jeg ikke feil, er det et fint eksempel i "Die Hard With a Vengeance". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå