Jomzen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Møt øreproppene som tar kontrollen over din Ipod – og kan gjøre stemmeopptak. Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kanskje jeg skal kjøpe meg et par! Har lenge savna fjernkontroll til min Touch, sånn som iPhone lenge har hatt. Endret 24. februar 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det kun volum-kontrollen som ikke fungerer pa iPhone 3G eller fungerer ikke micen eller play/pause knappen heller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis dere sjekker den svarte boksen på høyre side, står det at headsettet koster 300,- Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det kun volum-kontrollen som ikke fungerer pa iPhone 3G eller fungerer ikke micen eller play/pause knappen heller? Jeg har dette settet til min iPhone 3G (FW 2.2.1), så la oss få klarhet i hva som fungerer volumknappene fungerer ikke (enda?) på iPhone. Play/pause fungerer, det samme gjelder også muligheten for å gå til forrige og neste låt. Mikrofonen fungerer også helt fint. Lenke til kommentar
Foto-Nils Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Endel feilaktig informasjon her. Vi kan jo starte med: Mikrofon fungerer på iPhone, det samme gjør play/pause og skip track (dobbeltklikk). Det forundrer meg også det dere skriver om bassen her. Opplever den som ganske fyldig, og over gjennomsnittet detaljert for denne prisklassen. Det er veldig viktig å "spille inn" høyttalerne i mange timer. Det virker veldig som om dere ikke har gjort det. Bassen forbedrer seg markant etter dette. Og ja, jeg har bra sammenligningsgrunnlag (Grado SR80, Grado SR225, Shure SE420, Koss PP) Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg ser dere nevner apple sin radio remote som alternativ her. Den fungerer vel ikke på de nyeste iPod modellene. I alle fall ikke touch 2G. Edit: sjekket apple sine sider. apple radio remote funker på de fleste iPod modeller bortsett fra touch 1 og 2G. Endret 18. februar 2009 av Windkin Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "pris 599,-" Beste priser: 1. 309,– hos Apple Store Lenke til kommentar
Kronkake Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Trykker du på den bestiller du "ProTouch FX-tastaturbeskytter fra iSkin for Apple Wireless Keyboard". Her er riktig link til apple storehttp://store.apple.com/no/product/MA850?mco=MTM3MzM Så prisen er oppgitt riktig. Hadde selv tenkt til å bestille når det bare kostet 300kr, men for bortimot det dobbelte får jeg se meg om etter en billigere løsning Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det er også dyrt å kjøpe de fra utlandet (ebay osv) Endret 19. februar 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er vel bare for de som ikke har peil på PMP sin skyld at de skriver at de er overpriset. Vi andre som har fulgt med en stund trengte vel strengt tatt ikke å bli fortalt det... Creative Aurvana ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg