Datasmurfen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Om du skal bli god programmerer i php, java osv... Er det da lurt/god ide å kjøpe bøkene som tisip.no selger? Er de gode bøker om du skal lære det fra bunnen av? Endret 18. februar 2009 av Oddy26 Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Neppe. Java-boken er feks fra 2004, andre jeg tittet på var fra 2003. Jeg vil tro det finnes lærebøker som er både nyere og bedre. (Det finnes selvsagt bøker som er gode selv om de er gamle, klassiske verk som Domain Driven Design osv, men bøkene du linket til er ikke akkurat i den gruppen ) Linken din er feil forresten, den mangler et kolon. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Neppe. Java-boken er feks fra 2004, andre jeg tittet på var fra 2003. Jeg vil tro det finnes lærebøker som er både nyere og bedre. (Det finnes selvsagt bøker som er gode selv om de er gamle, klassiske verk som Domain Driven Design osv, men bøkene du linket til er ikke akkurat i den gruppen ) Linken din er feil forresten, den mangler et kolon. Takk, da var linken fikset.. Men hvilke sider anbefaler du meg da å bestille bøker fra??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå