Lituch Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Lurer bare på om noen kunne svare meg på disse 2 spørsmålene: -Må man ha vært i militæret for å kunne bli politi? -Jeg har noe på rullebladet. Jeg kjørte utfor å fikk uforsvarlig kjøring på rullebladet mitt. Men går vekk etter 2 år. Ellers har jeg også vært oppi noe annet men det ble løst i konfliktrådet. Takk for alle svar. Endret 18. februar 2009 av Lituch Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Forenklet forelegg? Hvis ja, Går fint. Hvis ikke, må det vurderes men vanskelig i så fall. Ikke nødvendig med militæret men det er ett stort pluss. Og for ikke glemme det aller viktigste, egnethet. Med alt du har vært bort i så virker det nesten tvilsomt om du kommer inn. Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takk for bra svar:) Er ikke sånn at jeg MÅ bli det, men bare lurte på om det var mulighet for det liksom. Kjiipt å rote noe til som kan få konsekvenser senere i livet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Militæret vil være et stort. Du kan måtte forklare hvorfor du ikke har vært i militæret, og eventuelt hvordan du kan klare deg som politi når du ikke har "klart" militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå