Gå til innhold

Hva tror dere om Sony Ericsson W705, W715 og W995?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei..

Lurte på hva dere synes om disse mobilene?

Har tenkt å skaffe meg ny mobil og disse er de heteste kandidatene mine ihvertfall:)

W705/W715 er samme telefon da - så da har du innsnevra valget litt, hehe.

Som Mortengutt sier, eller han har hvertfall delvis rett, W715 kommer med større minnekort i bundelen, og har GPS i tilegg .

Det er vel det eneste som skiller disse, ser fin ut, men bortsett fra det vinner W995 i alt, selvsagt er prisen også høyere her.

W995 kan vi allerede komme til å se i April, så hvis du ikke har dårlig tid, ville jeg ventet på denne!

Lenke til kommentar

Mortengutt:

Siden de har små forskjeller tenkte jeg at jeg skulle vente å se hvor stor prisforskjellen er. Ikke sikker.

bmwm3:

Vurderer å gå for enten w715 eller w705 alt ettersom hvor stor prisforskjellen blir. Er nooe redd for at w995 kanskje blir i dyreste laget:/

Gleder meg ihvertfall uansett;)

Lenke til kommentar
Hei..

Har tenkt å skaffe meg ny mobil og disse er de heteste kandidatene mine ihvertfall:)

Som Mortengutt sier, eller han har hvertfall delvis rett, W715 kommer med større minnekort i bundelen, og har GPS i tilegg .

Det er vel det eneste som skiller disse, ser fin ut, men bortsett fra det vinner W995 i alt, selvsagt er prisen også høyere her.

W995 kan vi allerede komme til å se i April, så hvis du ikke har dårlig tid, ville jeg ventet på denne!

Kommer W995 i Cyber-Shot versjon? Savner deksel over linsa til kameraet.

Lenke til kommentar
bmwm3:

Vurderer å gå for enten w715 eller w705 alt ettersom hvor stor prisforskjellen blir. Er nooe redd for at w995 kanskje blir i dyreste laget:/

Gleder meg ihvertfall uansett;)

Da ville jeg ventet å sett på prisene til de respektive modellene W705 og w715, og gått for den du syns har den rette prisen og utstyret tilpasset DITT bruk og ønsker!

Lykke til!

Kommer W995 i Cyber-Shot versjon? Savner deksel over linsa til kameraet

Broren til W995 er her allerede, det er SE C905, samme kamera modul, ellers er den endel ulikheter, alt etter hva man foretrekker og ønsker.

Lenke til kommentar
Hei..

Fra Sony Ericsson siden:

W995 forventes å være tilgjengelig i løpet av 6 måneder*

(Q1) W715 kommer iløpet av mars.

Lenke til kommentar
Fra Sony Ericsson siden:

W995 forventes å være tilgjengelig i løpet av 6 måneder*

(Q1) W715 kommer iløpet av mars.

W995 skal komme i løpet av 2. kvartal.. Altså i perioden mellom april-mai-juni.. Så ikke så mye som 6 mnd men lenge nok.

w705 og w715 skal komme i starten av mars.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...