Gå til innhold

Elendig kvalitet på casemod compoen til TG03 :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er til å le av hvor lett enkelte gjør ting :shrug:

Personlig synes jeg ikke min egen casemod er noe å skryte av, men det må nå være grenser for hvor mye man kan akseptere av "billig-mods". JEG har i alle fall gjort arbeidet SELV. 8)

------=--------

Min sidedør i "børstet stål", alt arbeid gjort for hånd. Vinduet er fra et window kit, og er puttet inn i kabinettet lenge før resten av modden ble gjort. Personlig synes jeg det er altfor lite. Når det gjelder pingvinen så kan jeg si litt: det er ikke en "etch". Resten er min "lille" hemmelighet :D

PSU'en er også moddet med et blått cover og 230V<->110V bryteren er skrudd ut og plassert i trygg forvaring inne i PSU ;-)

------=--------

Samme bildet, med lyset av og uten blitz (tatt klokken 17:15 - men uten blitz ble det mørkt, mest pga. av UV-kablene som er der tror jeg - samt et dårlig kamera

------=--------

Fronten: Diskettstasjonen er fjernet, DVD og brenner er stealth-moddet (hvis du ikke vet hva det går ut på da bør du kjappe deg å finne det ut........). Som den som er observang kanskje ser så ser lakken litt slitt ut, den SKAL se slik ut (bare så det er sagt). Alt er avsluttet med en kontrasterende "linux-inside" casebadge.

Det eneste som jeg virkelig IKKE liker med fronten er det grønne lyset i HD-kjøleren min....vurderer sterkt å sette inn blå dioder.

*sukk* du ser IKKE det blå lyset i DVD'en min (fikset selv effcourse) PGA dekslet i front som ikke har hull enda

____________________

Hva tror dere, hadde jeg hatt en sjans i konkuransen, eller?

 

JEG er i alle fall ikke helt fornøyd selv, men jeg tviler på om jeg ville deltatt i konkuransen hvis jeg eide noen av de andre maskinene som var der i alle fall...

Lenke til kommentar
Det er til å le av hvor lett enkelte gjør ting :shrug:

Personlig synes jeg ikke min egen casemod er noe å skryte av, men det må nå være grenser for hvor mye man kan akseptere av "billig-mods". JEG har i alle fall gjort arbeidet SELV. 8)

------=--------

Min sidedør i "børstet stål", alt arbeid gjort for hånd. Vinduet er fra et window kit, og er puttet inn i kabinettet lenge før resten av modden ble gjort. Personlig synes jeg det er altfor lite. Når det gjelder pingvinen så kan jeg si litt: det er ikke en "etch". Resten er min "lille" hemmelighet :D

PSU'en er også moddet med et blått cover og 230V<->110V bryteren er skrudd ut og plassert i trygg forvaring inne i PSU ;-)

------=--------

Samme bildet, med lyset av og uten blitz (tatt klokken 17:15 - men uten blitz ble det mørkt, mest pga. av UV-kablene som er der tror jeg - samt et dårlig kamera

------=--------

Fronten: Diskettstasjonen er fjernet, DVD og brenner er stealth-moddet (hvis du ikke vet hva det går ut på da bør du kjappe deg å finne det ut........). Som den som er observang kanskje ser så ser lakken litt slitt ut, den SKAL se slik ut (bare så det er sagt). Alt er avsluttet med en kontrasterende "linux-inside" casebadge.

Det eneste som jeg virkelig IKKE liker med fronten er det grønne lyset i HD-kjøleren min....vurderer sterkt å sette inn blå dioder.

*sukk* du ser IKKE det blå lyset i DVD'en min (fikset selv effcourse) PGA dekslet i front som ikke har hull enda

____________________

Hva tror dere, hadde jeg hatt en sjans i konkuransen, eller?

 

JEG er i alle fall ikke helt fornøyd selv, men jeg tviler på om jeg ville deltatt i konkuransen hvis jeg eide noen av de andre maskinene som var der i alle fall...

 

det skal ikke så my til for ikke å like sånne mods..

Lenke til kommentar

Skuffet over casemod compoen ja.

 

Spesiellt det at jeg ikke fikk med min. Grunnen til det var at jeg delvis glemte den og dårlig info fra crew. Tror dette var tilfellet for mange andre også (ikke sant evileddie?). Jeg så da noen kasser der som ikke var så verst.

 

Likte ikke helt måten vinneren ble kåret på. Synest det burde vært en jury som gikk rundt og så på mod'ene. da fikk de se små detaljer og lignende.

Når det er avstemming så blir det til at alle fjortissene som aldri har sett en casemod før stemmer på den med mest lys og stasj, uten å tenke på orden "mod".

 

Som sagt... skuffa. Skal sørge for å bli med neste år!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
...Gått lei av TG vel :roll:

 

hæ? Lei av TG? Er det MULIG ? :shrug:

 

Snakker ikke om meg. Det er mange som har kuttet ut TG som hadde noen av de beste moddene som fantes der :(

 

Nå er det kun kjøp en ferdig kit og vips, så vinner du :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...