Gå til innhold

Elendig kvalitet på casemod compoen til TG03 :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at mitt Prosjekt Donald Dophue burde ha hatt en meget fair sjanse i denne compoen - bare inni så hampen synd at jeg ikke fikk meldt meg på (gir skylden på manglende informasjon fra Gathering-crewet).

 

Fikk iallefall stor oppmerksomhet og meget gode tilbakemeldinger fra de som passerte meg og systemet mitt (Bord C6, sete 1 - sammen med en blå/sølvfarget Lite-On LitePanel 170, en Darth Maul-figur og Agent BloodRayne som desktopbakgrunn). Det er slikt som varmer og gir motivasjon videre - jeg lover å ha klar en ny og annerledes mod til neste års TG..!

 

For ordens skyld, så stemte jeg på Torbjørn Sandnes sin akvarium-mod, som kom på 2. plass i compoen.

Lenke til kommentar

Casemod'n på TG03 var skuffende. SKIKKELIG skuffende. Den gamle maskina mi (som nå er far sin) er jo mer moddet. he he.

 

Når det er casemod compo, synes jeg det er viktig at det er noe man har gjort selv, ikke bare kjøpte greier, og at det da gir ett personlig preg på maskina.

 

Jeg får prøve å få gjennomført noe av det jeg har i hue og ta en tur på Tg04 vel. :D

 

Magnus

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Enig. Ikke noe å rope hurra høyt for der i år nei. Men mange av de skikkelig fete moddene var ikke der i år. Gått lei av TG vel :roll:

 

Neste år tror jeg det blir mer uorginale mods som gjelder.

Lenke til kommentar

Syntes ikke den som kom på andreplass var noe spesielt bra heller, det var jo selvbygd noe som var et pluss i årets case compo (burde ikke være det, men var jo omtrent eneste som var selvbygd), i tilegg så var den på TG i fjor også. Burde være slik at gamle kabinett og ferdigkjøpte kabinett ikke fikk være med...

Hadde med meg en modda Vapo i år, ikke spesielt bra, men den burde ha slått det meste i casemod compoen i år i og med at jeg faktisk har gjort noe selv, meldte ikke meg på compoen, for jeg regnet med at det var flere gode modder som var med og at jeg ikke hadde sjangs.

Satt på samme rekke som fyren med donald shuttle pc'en, syntest ikke den var så alt for kul men den var jo i alle fall selvlagd den også.

Lenke til kommentar

jeg ble seriøst skuffet ... det var 1.000 caser som var bedre enn de ...

hvem klarer liksom ikke å lage en sånn?

hvem har ikke sett en sånn tusen ganger før

og her har vi enda et vilde av .. nei .. vent .. dette er ikke samme kasse som den over !..

tro det eller ei .. denne kassen og den over er ikke den samme!

hvorfor ble ikke min Shuttle med? jeg har også bare settin et vifte og et lys

 

herre gud ..

hvorfro var ikke Penta sin med? den var jo tøffere enn alle disse tilsammen .. og det var mange som var tøffere enn den også der! (sorry penta)

 

[jeg liker drager ... ]

Lenke til kommentar

En liten ting, hvis noen av de som var med case mod konkuransen hadde postet her på forumet og spurt om folk likte modden så hadde alle fått svar tilbake; "Joda den ser grei ut den, men litt standard" eller "Litt for uorginal, og du har ikke gjort noe selv".

 

Det er tydlig at mesteparten av de som stemte aldri har sett en mod før, for resltatet var jo tragisk.

Lenke til kommentar

LOL!

 

Nei, det må sies at kasse-compoen var et sørgelig syn ja..

gadd ikke en gang å se på.. til å me kassa mi er bedre etter min oppfatning.. jeg har i allefall prøvd å gjøre noe selv jeg da..

 

dette er for dålig.. får vel drasse både ræva OG kassa til neste år da..

 

Har en kasse-compo å vinne..

(ikke med kassa jeg har nå..http:// http://www.angelfire.com/dragon/el_diablo_...21/IMG_0032.jpg

Lenke til kommentar

Fyttekatta!

Førsteplassen var litt glorete etter min smak. Personlig så liker jeg ikke så mye glitter og stas.. Liker heller pene og ryddige mods som har masse små detaljer som gir den litt "schwung".

 

Hva var premiene da? Hvis de vinner et Radeon 9700 eller.no så skal jeg kaste inn et par katoder i chiefen min slik at jeg vinner et nytt skjermkort neste år! :lol:

Lenke til kommentar

gixer: Premiene var ikke så mye å rope hurra over - 1. premie var en strømforsyning, resten bestod av kald-katoder og viftegriller med LEDs. Så sånn sett er det bare æren som er noe å kunne være stolt over.

 

Obi-Wan: Så det var din Vappo jeg så nederst på C6? For meg så det ut som det lekket fra slangene, det var jo frost og rim på vinduet ditt - eller skal det være sånn? Og jeg skal si meg enig at min mod ikke var allverden sammenliknet med det jeg har sett og opplevd, men den VAR den eneste modda Shuttle-boksen (utvendig modding) jeg så på TG03. Og sammenliknet med de som var påmeldt til compoen, ville den som sagt ha hatt en meget fair sjanse.

 

Kan iallefall hinte at jeg vil bygge et eget kabinett til TG04 - det ferdige resultatet vil ved første øyekast ikke se ut som en PC. Har ikke bestemt meg om jeg kommer til å bruke HKet i Shuttle-boksen min, eller om jeg kommer til å kjøpe et helt nytt micro-ATX HK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...