Gå til innhold

Elendig kvalitet på casemod compoen til TG03 :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at modene som vant var kjipe (#2 var da i det minste et hederlig forsøk), men enda lammere er replyene fra de som ikke deltok men heeelt sikkert kunne vunnet.

Jeg tror ikke dere har en sjanse og uansett så er dere for feige til å stille opp. Loosers :woot:

 

Forøvrig så må man være både snøblind, dauhørt og senil for ikke å kunne klare å oppdrive informasjon om casemod comp'en innen den startet. Det er lov å spørre...............

Lenke til kommentar
Det var helt patetiske modder.

 

Hvorfor melder ikke noen med skikkelige mods seg på da? redd for å få kritikk?  

 

Tror faktisk det var slik at det ikke var noen bedre mods på TG03 :( Jeg så hvertfall ikke noe veldig mye Det er kjedelig at casemoddere ikke klarer å komme seg til TG.

 

Og om noen lurer, jeg "kjefter" like mye på meg selv som alle andre som ikke kom, ikke hadde kassa ferdig osv. Vil ikke først og fremst kritisere vinnerne, men det er kjedelig at de som kunne bidratt til å heve nivået ikke deltar.

 

Vi får håpe at noen av de som nå "lover" at de skal komme med noe skikkelig neste år faktisk gjør det :)

Lenke til kommentar
Greit nok at modene som vant var kjipe (#2 var da i det minste et hederlig forsøk), men enda lammere er replyene fra de som ikke deltok men heeelt sikkert kunne vunnet.  

Jeg tror ikke dere har en sjanse og uansett så er dere for feige til å stille opp. Loosers  :woot:

 

Det har kanskje med andre ting enn guts å gjøre da..... Noen gang slått deg at det finnes folk som bor LANGT unna????? Eller at folk ikke GIDDER å dra dit ALENE??? Kjipt å sitte i salen uten en eneste kjenning i nærheten, ikke sant?? Kanskje kjekt å ha transport tur-retur også da, eller? Det er ikke alle som bor 3 km unna og sitter å klager på at de som faktisk gjør ting ikke har tid til å få med seg alle begivenheter som skjer rundt omkring i dette j******** langstrakte land.....

 

Nei, har du ikke mer konstruktiv skit å komme med kan du like godt holde kjeften lukket :grumpy:

Lenke til kommentar
Det har kanskje med andre ting enn guts å gjøre da..... Noen gang slått deg at det finnes folk som bor LANGT unna????? Eller at folk ikke GIDDER å dra dit ALENE??? Kjipt å sitte i salen uten en eneste kjenning i nærheten, ikke sant?? Kanskje kjekt å ha transport tur-retur også da, eller? Det er ikke alle som bor 3 km unna og sitter å klager på at de som faktisk gjør ting ikke har tid til å få med seg alle begivenheter som skjer rundt omkring i dette j******** langstrakte land.....  

Nei, har du ikke mer konstruktiv skit å komme med kan du like godt holde kjeften lukket  :grumpy:

 

Unnskyldninger, unnskyldninger vil man så kan man........ om man tør da.

Tipper bikkja spiste hjemmeleksa di Muahahahah :lol:

 

Når du i tillegg blir hårsår og truffet av et slikt lite innlegg, så er det nok bare et understatement på at du ikke takler å stille opp, imo. :roll:

Lenke til kommentar
Forøvrig så må man være både snøblind, dauhørt og senil for ikke å kunne klare å oppdrive informasjon om casemod comp'en innen den startet. Det er lov å spørre...............

 

Ja, så er jeg kanskje det du prøver å insinuere:

 

Snøblind: Oisann, jeg så ikke noe info i det hele tatt på Gathering.org om nøyaktige tidspunkt om når påmeldingen startet og ble stengt! Hvor var dette gjemt hen? Seriøst: Det stod IKKE EN PØKK om tidspunkter, kun at det skulle være en casecompo.

 

Dauhørt: Med jalla musikk spilt på full guffe både fra et overveldende antall Cerwin-Vega monsterhøyttalere samt folk som kauker "ARNE!" hele tiden, vil man ikke høre en skit av det som blir sagt på høyttaleranlegget.

 

Senil: Det kan du heller beskylde TG-crewet for, etter at jeg hadde fått beskjed om at compoen var stengt. Jeg spurte folkene der hvorfor det ikke var blitt lagt ut info på høyttaleranlegget, de to tavlene eller på selve hjemmesiden, men DET kunne de ikke svare meg på..!

 

Så jeg synes du bør tenke deg litt bedre om før du går til angrep på folk på denne måten igjen.

 

Obi-Wan: Jepp, jeg la nå merke til vindus-etchingen din...beklager for "beskyldningen"!

Lenke til kommentar

Skal man være med på endel av arrangementet (konkurranser, casemod eller annet) så får man tak i den nødvendige informasjonen med en gang.

Det er ikke slik at dette starter 5 minutter etter at dørene åpner........

 

Om du ikke fant informasjonen på tavlene, eller på weben så spør da for pokker. Å legge ting i fanget på folk er noe man slutter med på barneskolen, det kalles å bli voksen.

Lenke til kommentar

Unnskyldninger, unnskyldninger vil man så kan man........ om man tør da.

Tipper bikkja spiste hjemmeleksa di Muahahahah :lol:

 

Når du i tillegg blir hårsår og truffet av et slikt lite innlegg, så er det nok bare et understatement på at du ikke takler å stille opp, imo. :roll:

 

Nå virker det nå som om det er DU som føler deg "truffet" da.. Det jeg reagerte på var uttalelsene dine som tydeligvis ikke hadde et fnugg med intelligens eller sosiale skillz å gjøre! :evil:

 

Skal man være med på endel av arrangementet (konkurranser, casemod eller annet) så får man tak i den nødvendige informasjonen med en gang.

Det er ikke slik at dette starter 5 minutter etter at dørene åpner........

Om du ikke fant informasjonen på tavlene, eller på weben så spør da for pokker. Å legge ting i fanget på folk er noe man slutter med på barneskolen, det kalles å bli voksen.

 

Du virker ikke særlig voksen akkurat.

 

Du som er så reflektert og moden i dine innlegg og tydeligvis ikke liker å kritisere folk uten grunn (for de som ikke skjønte det: *ironi*)

 

Det er forskjell på fakta og fiksjon (også kjent som "unnskyldninger")

 

FAKTA: JEG jobbet i påsken, JEG giddet ikke å dra på TG alene, JEG hadde ikke mulighet til å oppdrive transport til Hamar siden jeg bor langt nord i Møre og Romsdal.

 

FIKSJON: at DU hevder at jeg bruker dette som påskudd for å ikke dra til TG, at DU viser tegn på sosial intelligens..... :grumpy:

 

Uansett så hadde jeg veldig lyst til å dra, men det ble det ikke noe av (mest pga. fakta nr.1) dessverre.

 

PS. når du lyrer opp må du regne med å få et slag..... :D

 

[edit:]Vi har bikkje, men det eneste den spiser er mat, bein og tresleiver - b warned

Lenke til kommentar

"Fnugg av intelligens" "Matrix tullingen"... kall meg hva du vil, jeg synes fortsatt det er lamt å sitte her å hype sine mods, rake ned på andre når man selv ikke deltar.

 

Det er forsatt tafatt å ikke være istand til selv å finne ut når de ulike arr. man ønsker å delta på under TG starter.

 

 

PS! Jeg er nok gammel nok til å kunne være far til de flertallet av brukerene her og jeg er hverken sur eller forbannet hverken på Tresprit eller andre og kommer neppe til å bli det heller.

 

Bare et lite spørsmål hvordan klare du (tresprit) å vurdere min sosiale intelligens/kunnskap utifra de få linjene i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål hvordan klare du (tresprit) å vurdere min sosiale intelligens/kunnskap utifra de få linjene i denne tråden ;)

 

åhhh! det var lett det :lol:

 

jeg synes fortsatt det er lamt å sitte her å hype sine mods, rake ned på andre når man selv ikke deltar.

vel, JEG for min del, har i alle fall sagt hvorfor jeg ikke er med. og jeg har så vidt jeg vet IKKE hypet min egen mod. Jeg er vel DEN ENESTE som har kritisert den tror jeg :shrug:

Det eneste jeg var ute etter var kommentarer angående mod'en, ikke å få høre fra slike som deg: "ikke sitt å klag på andre...du kunne vel heller ha deltatt...." (dette var en forenklet form av det originale utsagnet som også var mye mer negativt tonet) :grumpy:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Det var jeg som avholdt casemod compoen på TG03, og jeg må si at jeg synes det er kjipt å se så mye kritikk da det var mye god jobbing bak den compoen!

 

Jeg kan ikke gå ut og direkte si hva jeg selv mener om casene, men jeg sier meg enig i at det var mange andre som kunne ha vunnet.

 

Det var en liten påmelding til konkurransen, tror ikke så mange fikk det med seg (annonsert på gathering.org) Og jeg har på følelsen av at vinneren hadde en del "SMS-venner" som hjalp han vinne.

 

Vi kommer sterkere tilbake neste år. Det var første gangen, så litt prøve og feile vil det bestandig være.

Lenke til kommentar
[Det eneste jeg var ute etter var kommentarer angående mod'en, ikke å få høre fra slike som deg:

 

Hvem er slike som meg? De som er uenige med deg eller sier noe du kan komme til å ta deg nær av ? :lol:

 

nå kan jeg ikke gjøre annet enn å le :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Du viser jo solide tegn til modenhet her "TheMatrix" :woot: (and fortunately, nobody can be told what IT is - pun intended)....

 

Er du journalist i se og hor eller? Du har jo feilsitert meg helt inn i granskauen. Når du kutter vekk halvparten av utsagnet mister det jo mening. Nei, det er nok DU som sliter mest her :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...