Gå til innhold

Elendig kvalitet på casemod compoen til TG03 :(


Anbefalte innlegg

Vandra litt rundt i hallen og ble fryktelig skuffa i år over det jeg så av maskiner. Veldig få gode mods, men noen var da tøffe nok. Burde vel kanskje holde kjeft fordi jeg ikke bidro i positiv rettning i det hele tatt selv, men uansett.

 

Litt uti partyet kom casemod compoen og jeg håpa på en 3-4 skikkelige mods, men fy for en skuffelse! Ingen av de påmeldte kassene gav noen "wow" følelse. Noen av kassene er faktisk så "ferdigkjøpte" at jeg begynte å lure på om det var utført noen modifikasjoner i det hele tatt eller om det bare var kjøpt noen katoder, etches og hivd inni kassa.

 

Andre formeninger om casemods @ TG03?

 

link til vinnerne

 

edit: fjerne ord som ikke gav mening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg virkelig skuffa :(

Jeg hadde gledet meg til å se bidraga til casemods compo'n, og når jeg kikka gjennom de påmeldte moddene, det var jo bare ferdig kjøpt hele dritten nesten jo!

 

Og vinnerne da, de var jeg utrulig skuffa over, hvordan kunne et simpelt Sunbeam acryl kabinett med noen ferdige lys og en standard vifte styring vinne? Det er jo helt sykt, tilogmed modden til bestefaren min er mer orginal! ( pc på en brødfjæl :D)

 

Neste år ska jeg prøve å vinne hele compo'n, ska jo ikke mye til da, bare kjøpe seg en side dør osv...

 

Får håpe de gjør noe med det til neste år!

Lenke til kommentar
Vandra litt rundt i hallen og ble fryktelig skuffa i år over det jeg så av maskiner. Veldig få gode mods, men noen var da tøffe nok.  Burde vel kanskje holde kjeft fordi jeg ikke bidro i positiv rettning i det hele tatt selv, men uansett.

 

Litt uti partyet kom casemod compoen og jeg håpa på en 3-4 skikkelige mods, men fy for en skuffelse! Ingen av de påmeldte kassene gav noen "wow" følelse og i det hele tatt. Noen av kassene er faktisk så "ferdikjøpte" at jeg begynte å lure på om det var utført noen modifikasjoner i det hele tatt eller om det bare var kjøpt noen katoder, etches og hivd inni kassa.  

 

Andre formeninger om casemods @ TG03?

 

link til vinnerne

SItter med akkurat samme følelse som deg. Har riktignok ikke noe å sammenlikne med, men jeg er veldig skuffa jeg og.

Fytti varmere strøk i Australia! Vinnern har jo bare kjøt noen kathoder og vifter med lys, og plexi-kabinett! OMFG.

 

Hvis compoet holder samme standard neste år, skal jeg vinne.. ;D

Lenke til kommentar

Vil ikke si at jeg er spesielt imponert over casemodene fra combo`n nei.

 

Blir forhåpentlighvis ferdig med min Vapo mod før TG04 (trolig lenge før...).

 

Savner flere casemods som er modda for å forbedre kjøling. Virker som om enkelte bruker mer penger på neon lys og annet dill dall istedet for skikkelig kjøling og komponenter. Vel vel, deres valg, men jeg må si at det ser litt merkelig ut med et dyrt lian li kabinett med masse (dyre) casemods og en møkkakjøler eller hva?

Lenke til kommentar

Så bare 2 av de påmeldte som hadde en casemod som ikke va fullt så ferdigkjøpt. Hvis dette er nivået på casemod compos så skulle jeg vært med selv. (var ikke på TG i år)

 

Jeg har selv en del lys, men de bruker jeg til belysning av kabinett og modden min, ikke som en mod i seg selv.

 

Nei, slike ferdigkjøpte mods skulle ikke fått lov til å delta i compoen.

Lenke til kommentar
Vel vel, deres valg, men jeg må si at det ser litt merkelig ut med et dyrt lian li kabinett med masse (dyre) casemods og en møkkakjøler eller hva?

 

Hehe.. stort, dyrt Lian Li med vindu, lys og en ultrabright LED som lyser opp kjøleren.... En gammel socket 7 Cooler Master. :lol:

Lenke til kommentar

Det blir jo egentlig slik at de som har mest penger vinner, ikke sant?

Det hadde vært bedre om de hadde kikka litt mere på orginalitet osv, for det var de ikke mye av i denne compoen, jeg synes 1.plassen og spesielt 3.plassen var driti ut! Hva var gjort med den siste der? lakka litt på sida, ingen vifte styring, og kun et lite vindu med Volvo list!...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...