vidar93 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei, Jeg har canon 40D og canon 430ex blits. JEg vil sette opp blitsen på et stativ og ta bilder fra et annet sted samtidig som jeg utløser blitsen. Hva skal jeg velge innen pocketwizard for at det skal funke. Har hørt at det kan oppstå problemer med pocketwizard utstyr og Canon kameraer. Jeg må bare vite hva som er best kompatibelt av pocketwizard utstyr til mitt 40D kamera! På forhånd takk Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du burde ventle litt å se hva prisen på det nye systemet til pocket wizard blir. Det har lansering 1 Mars Lenke til kommentar
runniz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De nye lanseres vel ikke for europa før andre kvartal. Etterhvert går det sikkert an å få tak i de gamle brukt for en rimeligere sum. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og blandt de gamle er det da Plus II versjonen du bør se etter Lenke til kommentar
vidar93 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har mulighet til å kjøpe pocketwiard i USA..... Må bare vite hva jeg skal kjøpe av pocket utstyr som er kompatibelt med Canon 40D og 430ex.. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har mulighet til å kjøpe pocketwiard i USA..... Må bare vite hva jeg skal kjøpe av pocket utstyr som er kompatibelt med Canon 40D og 430ex.. Du må ha et sett med sender/mottaker. Det er som sagt nettopp lansert en oppdatert versjon. Et sett PW Plus II (gammel versjon) eller; PW MiniTT1 og FlexTT5 (ny versjon) Det er dog en grunn til at radiosendere lages i forskjellige versjoner rundt omkring kontinentene. Et alternativ til PW - radiopoppers - forstyrrer/blir forstyrret av GSM-nettet her til lands. Hvordan det er med PocketWizard er jeg usikker på (tror ikke det er noe stort problem her), men lovlig er det visstnok hvertfall ikke =) Har forresten ikke hørt noe om noen spesielle problemer med Canon/PW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå