Gå til innhold

finner ikke programmene pakkebehandleren har innstallert i opensuse?

mEhE`

Anbefalte innlegg

brukte pakkebehandlerenen til blant annet annet WINE.men finner det ikke igjen etter innstallasjonen.I linux mint la den seg i menyen,men i Open suse KDE finner jeg den ikke noen sted? søkte etter wine fila som jeg fant i usr/bin og prøvde og trykke på den uten nytte..

synes opensuse KDE var veldig rotete og vanskelig å forstå iforhold til linux mint Gnome,men kansje det blir bedre etter hvert.

Endret av mEhE`
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en kjerneoppdatering du har gjort? Nei? Da trenger du ikke restarte. Dette er ikke Windows. Jeg ville heller forsøkt å trykke "åpne som" og velge Wine der på den .exe filen.

EDIT: "det funket ikke" er også en helt ubrukelig feilbeskrivelse, og det er sjeldent mulig å hjelpe noen ut ifra noe slikt.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

dette er hva som skjer:

kim@linux-b0rh:~> su
Passord:
linux-b0rh:/home/kim # wine /home/kim/Desktop/eToroDownloader.exe
wine: created the configuration directory '/root/.wine'
fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found on HDA ATI HDMI, disabling mixer
err:xrandr:X11DRV_XRandR_GetCurrentMode In unknown mode, returning default
Could not load Mozilla. HTML rendering will be disabled.
wine: configuration in '/root/.wine' has been updated.
err:module:import_dll Library MFC42.DLL (which is needed by L"Z:\\home\\kim\\Desktop\\eToroDownloader.exe") not found
err:module:import_dll Library MSVCP60.dll (which is needed by L"Z:\\home\\kim\\Desktop\\eToroDownloader.exe") not found
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"Z:\\home\\kim\\Desktop\\eToroDownloader.exe" failed, status c0000135
linux-b0rh:/home/kim #

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...