The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hei. begge er såkalte multimodem. Men finner ingen tester eller andre anbefalinger. Skal brukes til telenor smalband (adsl2+) Hva anbefaler dere. (av disse 2!) Har idag en 546t2 og en 3com wrc200 som funker brukbart trådløst. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ingen som har noe formening om hvordan disse fungerer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror de er ganske greie begge to. Det jeg har bitt meg merke i er at det er endel som klager på dårlig trådløsdekning med 585i. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 585iv6 har ikke støtte for IP-telefoni, slik 780WL har. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vel, begge er vel omtrent like dårlige... Thomson har desverre aldri laget gode modemer etter min erfaring. Har måtte bytte en del av dem. Men jo enklere, jo mere stabilt er min erfaring. Bruker selv bedrifts versjonen. 1 linje inn og 1 linje ut. Det funker greit, men bare greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå