Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har en teit venninne

Anbefalte innlegg

Vet ikke om teit er ordet, men det er noe liknende :p

To venninner av meg plager vettet av meg og bestevenninna ...

Uansett, ei venninne (la oss kalle henne "Anne") av meg lyver ofte, er sur på bestevennen sin ("Line") for ingenting, og tar sårende tider og vonde stunder utover henne. Hver gang tilgis hun uansett hva.

Nylig hadde de to en krangel fordi Line tydeligvis snakket altfor mye med meg og en annen på Solomon (ungdomssklubb i byen min). Line snakket med oss i begynnelsen, og hadde det moro og fikk latterkrampe. Anne følte seg sikkert utfor, men seinere snakket Line aktivt og snilt med henne. De lo sammen, men etterpå fikk Line en sur melding. "Du MÅ ikke være en drittunge!" sto det her. Line forstod ingenting "/

Neste dag var de i kjeften på hverandre, og neste dag ignorerte de hverandre helt. Den tredje dagen ignorerte de hverandre i tre timer, før de plutselig ble venner igjen. For minst tjuende gang, hadde Line tilgitt Anna.

Anna er ganske overreagerende av seg, og hvis hun ikke får være med Line like mye som oss eller mer, klikker hun og blir sur på Line for å være en "dårlig venn".

Dette skjer OFTE(!!) i gjengen vår, og jeg og bestevenninna tåler det ikke.

Er det noe vi kan si som kanskje kan få slutt på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor gammal er du? Eg går utifra at dåkke er den typen gjeng som heller baksnakkar "venene" sine, istadenfor å konfrontere?

Kjelda til problem mellom jenter i den alderen, er nettopp dette..

Du burde ta det opp med Anne. Diskutere. Spør kvifor det er slik.

Dersom ho gir teite svar tilsvarande det du seier ho har gjort før, er det berre å drite i ho.

Lenke til kommentar
Kor gammal er du? Eg går utifra at dåkke er den typen gjeng som heller baksnakkar "venene" sine, istadenfor å konfrontere?

Kjelda til problem mellom jenter i den alderen, er nettopp dette..

Du burde ta det opp med Anne. Diskutere. Spør kvifor det er slik.

Dersom ho gir teite svar tilsvarande det du seier ho har gjort før, er det berre å drite i ho.

Vi baksnakker ikke hverandre, men andre (ikke ofte :p).

Men Anne er typen til å overreagere til de fleste, små ting som er

uviktige eller urelevante.

Det er helst hun som baksnakker noen i gjengen,

og det hender det blir krangler ut av det ):

Lenke til kommentar

To enkle løsninger på dette problemet:

1) Prat med henne, forklar at hun oppfører seg idiotisk

2) Ignorer oppførskjelen hennes. Er hun sinna, ikke reager. Roper hun, ikke svar. Bare sett på full ignorering i de tilfellene hun oppfører seg idiotisk, og kun responder når hu oppfører seg bra.

Lenke til kommentar
2) Ignorer oppførskjelen hennes. Er hun sinna, ikke reager. Roper hun, ikke svar. Bare sett på full ignorering i de tilfellene hun oppfører seg idiotisk, og kun responder når hu oppfører seg bra.

Fungerer det på valper, burde det fungere på ei oppmerksomhetsyk jente også ;)

Lenke til kommentar

Fungerer det på valper, burde det fungere på ei oppmerksomhetsyk jente også ;)

haha, ja! :D Var faktisk fra hunde-dressering jeg tok den der :p Funker på mennesker også ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ignorér Anne/Anna fullstendig. Hun er en skikkelig bitch..

Si til Line at hun ikke må tilgi Anne/Anna hele tiden. Få hun til å forstå realiteten; det er ikke vits i å tilgi en oppmerksomhetssyk jente som er ond.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...