HOHOHOHO222 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har ikke så mye å si egentlig. Jeg prøvde å få frem at katten min slapper av.. Kommentarer? Endret 17. februar 2009 av cyclo Manglet BK i tittel Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Tja, det er vel et visst hat/hat forhold til kjæledyrbilder her i bk. Lista ligger hvertfall høyt for å få bifall, men skal nå prøve meg. * Fokus ligger fint i forhold til øynene, men jeg hadde gjerne sett litt mere dybde slik at haka/underkjeven også ble skarp. * Halsbandet er i dette tilfellet forstyrrende - ved første øyekast ser det ut som om katta har en sneip i munnviken. Vanskelig å gjøre noe med der og da, selvfølgelig. * Høyreøret er greit kuttet, mens det venstre blir hverken det ene eller andre. Dvs. hadde helst sett mindre av det, eller hele øret. * Den labben som er kuttet er ufokusert nok til at det fungerer helt fint. * Modellen har en fin plassering i bildet. * Blikket blir også litt midt imellom. Føler at enten full blikkontakt eller helt lukkete øyne (du kjenner sikkert til det koseansiktet de har av og til) hadde fungert bedre. Men det er nå bare min mening da .. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Det er litt vanskelig å få rettet på alt det, katter beveger seg kjempe fort og krever en rask lukkerhastighet, noe som gjør at jeg blir nødt til å velge en stor blender åpning. Fokusen er også veldig vanskelig å få riktig, pga at katten er såpass mørk. Skal nok ta av halsbåndet neste gang ja. Takk for tilbakemeldingen, skal ta det til betraktning når jeg tar bilder igjen Lenke til kommentar
dfens Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Det er litt vanskelig å få rettet på alt det, katter beveger seg kjempe fort og krever en rask lukkerhastighet, noe som gjør at jeg blir nødt til å velge en stor blender åpning.Fokusen er også veldig vanskelig å få riktig, pga at katten er såpass mørk. Skal nok ta av halsbåndet neste gang ja. Takk for tilbakemeldingen, skal ta det til betraktning når jeg tar bilder igjen (Min uthevelse) Katten ser ut til å ligge veldig i ro. AUTO-fokus kan være vanskelig når det er mørkt ja, men her har du mer enn nok tid til å stille fokus manuelt. Hvis ikke katten hadde det travelt da... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Det ser sånn ut ja, men katten min er ganske vill. Så han ligger sjeldent stille, ihvertfall ikke når man drar frem et kamera og blitser han i ansiktet. Så, det blir vanskelig med manuell fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå