Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Daglig depresjon eller?

Gjest Sytern

Anbefalte innlegg

Prøver å få ut litt her, kanskje det hjelper, kanskje ikke, og kanskje har dere innspill som kan virke positivt på situasjonen. Nå er jeg ikke den som klager så ofte, og ofte føler jeg at jeg ikke har noe å klage over, men nå er det altså slik:

Jeg har det mildt sagt helt jævlig for tiden. Har hatt det slik en stund, det siste året for å være litt mer nøyaktig, tenkte det var en liten depresjon, og at det sikkert gikk over, men neida. Denne følelsen har ødelagt det meste jeg holder kjær nå. En slags følelse av å være utilstrekkelig, av at ingenting i verden er verdt noe, og lykke/glede har forsvunnet helt fra tilværelsen. Jeg er en slags robot, som ikke en gang gjør det den skal. Jeg går på skolen, går hjem, sover, spiser (om jeg orker), og sover igjen. Orker ikke lekser, ikke venner, har mistet kjæresten som jeg har vært sammen med i 2 år og virkelig er kjempeglad i. Alt har bare blitt helt snudd på hodet.

Dette startet forresten lenge før jeg mistet kjæresten min, og jeg kan forstå hvorfor vi måtte slå opp, akkurat det er min feil helt og holdent, jeg ble etter hvert en byrde for henne, var helt sikkert deilig å komme seg vekk. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare mer. Alt er hardt, vanskelig og jeg har INGEN energi what so ever.

Har dere spørsmål på noen måte er det bare å hive seg i det, svarer gjerne, alt som hjelper er velkomment.

- Sytekoppen;) (Forøvrig er jeg 18 år gammel og russ i år)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...