Red_Dragon Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 jeg kjører sound config ikke fra terminalen den finner et lydkort men den virker ikke jeg trenger hjelp ps: jeg vet ikke hvilket lyd kort jeg har Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Mer info; Hvilket lydkort? Lenke til kommentar
Red_Dragon Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 det er det vi ikke vet...snufs Lenke til kommentar
jrz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Prøv å skriv 'lspci' i en terminal. da finner du sansylingvis en audio modul. (om lydkortet ikke er defekt) så kan du prøve å modprobe. med 'modprobe modulnavn' Comprende? men merkelig at ikke rh8 greier dette. Du kan jo alltids prøve ALSA :-) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du pr*vd * *pne maskinen og se p* lydkortet? Hvis lydkortet er en del av hovedkortet s* finner du ut hvilket lydkort det er ved * se i manualen eller p* hjemmesiden til fabrikanten av hovedkortet. Lenke til kommentar
Red_Dragon Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 vell det er sant men jeg skal prøve og finne det ut i dag skal prøve tipset først Lenke til kommentar
jrz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Æsj. ikke si at det er onboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå