abze Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Skal lage nettside ved hjelp av Joomla for andre gang. Ble for mye tull første gangen og vil installere det på nytt. Det jeg lurer på er om jeg skal slette databasen eller om jeg kan slette alle filene som Joomla opprettet, for deretter og installere Joomla og la det da bli laget nye. Eller er det noen som vet om de gamle brukes fortsatt av ny install av Joomla? Ser også at der ligger noen filer der fra WordPress som jeg hadde for en stund siden. Fikk forslag om å slette hele databasen. Men jeg har ikke mulighet for å lage en ny tror jeg. Vet heller ikke hvordan jeg lager ny. Det var webhuset som lagde databasen til meg, med bruker og passord. Det jeg lurer på kan jeg slette alle filene i databasen og vær sikker på at jeg har full tilgang etterpå for å opprette ny Joomla side? Tusen Takk for alle svar Og beklager lengden på innlegget! Endret 17. februar 2009 av abze Lenke til kommentar
___ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Spørsmålet ditt har du nok større sjanse for å få svar på om du retter det mot et mer egnet publikum. Så vidt meg bekjent finnes det et eget PHP-forum du kan prøve. Werner Endret 18. februar 2009 av wernie Lenke til kommentar
abze Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det var da ikke meningen å skrive innlegget i feil forum Men har funne ut hva jeg skal gjør. Sletter bare tables i phpMyAdmin i databasen. Mine kunnskaper i MySQL og PHP er minimale. For søke litt rundt. Takk uansett Endret 18. februar 2009 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå