NIGHTCD Skrevet 20. april 2003 Rapporter Del Skrevet 20. april 2003 Er det noen som har fått sin Zepto Znote 4100 enda??? Ser at Zepto har lagt W-LAN som opsjon nå for ca 1 uke siden. Det er ikke etter det dinside har hått opplyst til sine tester...(virker det som) Ellers er jeg intressert i å høre fra moen som har testet eller fått sin nye Zepto Znote 4100... NIGHTCD Lenke til kommentar
omlid Skrevet 23. april 2003 Rapporter Del Skrevet 23. april 2003 Fekk maiol frå zepto no, dei skriver at dei får dei første maskinene til seg på onsdag i neste veke. Store frosenkingar frå fabrikken. Eg har snakka med dei om wlan, då eg var i kontakt med dei for fem veker sidan så sa dei at dei kunne levere med ei mini pci wlan kort av ein annan leverandør eller intel, men intel sine kort var ikkje ferdige enda, derfor kaller ikkje zepto maskina si for centrino. Skal den heite centrino så må den ha pentum m, wlan kort frå intel og det nye chip settet. Eg sitter på gjerdet å venter på maskina, har ikkje bestilt enda, men den er veldig fristende. Helsing Olav Martin Lid Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 23. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg sendte mail til de, og her om dagen fikk jeg svar om at den kommer onsdag til uken. (Har ventet ca 5 uker nå på at maskina skulle komme, gleder meg til den kommer ) Og i dag fikk jeg en nyhets mail fra de om at den kommer innen 1 til 2 uker... bestilte den med W-LAN.. håper det er intel sitt mini pci W-LAN kort som står i den... Lurer på om det er via chip sett på den... noen som vet??? NIGHTCD :smile: Lenke til kommentar
larseko Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 håper det er intel sitt mini pci W-LAN kort som står i den... Lurer på om det er via chip sett på den... noen som vet??? NIGHTCD :smile: I følge testen til Barbara er det Intel i855PM som sitter i den. VIA? Gud forby. Si ifra når dere har fått maskinene da. Jeg lurer fælt på å gå til anskaffelse av en slik en selv, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå