Jiraja Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei. Jeg har fått et problem med datamaskinen. Den er veldig hissig på å slå seg av hele tiden, prøver jeg å skru den på igjen, er den like fort av. Venter jeg 15min, får jeg ha den på helt til den er logget inn, etter noen sek der, slår det seg av igjen. Hva kommer dette av? Har googlet meg gjennom dette ganske mange ganger nå, men finner ingen svar. Så setter pris på om noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det kan være støv i CPU kjøleren at den blir for varm. Det sjedde hos meg og støvsugeren løste problemet Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Høres ut som om cpu ikke får nok kjøling. Ta av dekselet og sjekk at viftene går. Og gjør som Durochris sier, ta en støvsuger og gjør reint inni pc. Lenke til kommentar
Jiraja Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Sjekket, fått støv bort, fortsatt bare tull med maskinen. Viftene går som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå