Gjest Guest_alicia_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei jeg er veldig usikker på noe her. å har lyst å delle dette med dere, for å høre hva dere mener i denne saken, vet ikke om det er riktig side å skrive det på, men det merker en jo fort, jeg har en vennine som jeg har hatt i mange år nå, hun er kjempe snill å vi hadde vedlig mye gøy sammen, men når hun ble singel for 3 år siden forandra hun seg veldig, til det negative i mine øyer, nå når jeg ringer til hun heller kommer til hun, jeg har masse nytt å er i kjempe humør, å forteller alt det posetive jeg har å si, da slår hun alt jeg sier som er posetivt over på at det blir negativt, jeg blir trist å lei meg da, husker også når jeg skulle ut å fly for første gang, jeg var redd for å fly for det hadde jeg aldri gjort før, men på en måte gleda jeg meg å, så sa jeg til hun når dette skulle skje, da svarte hun, det tror jeg ikke på før jeg får se det, du tør jo ikke det, å jeg har mast på deg om å bli med å fly, så gidder ikke å glede meg for dine veier enda, det var jo koselig å høre, men jeg å sambo reiste, sa det når jeg kom hjem igjen, svare var da, vel nå har du jo opplevd det å, så byggde vi et nytt hus, jeg var i hundre fortalte, hvordan jeg ville ha det på gulvet å vegger å sånt, jeg spurte om hun ikke ville komme å se på det, svare var da, nei det gidder jeg ikke, kjedelig å se sånt, venter til det er ferdig, mye gøyere å se da, ble jeg skuffet igjen, nå har vi bod her i to år, å hun har enda ikke vist seg her, å enda kaller hun oss venniner, vi bor vel 15 min fra verandre med bil, også når hun er på msn , har hun nå begynnt å være på loga med, å stå som frakobla, jeg spurte hvorfor det, jo for da kunne hun besteme å hvem hun kunne snakke med, først, jeg sa jeg aldri skriver til noen som står som frakobla, neivel var svaret, ble mye detta her, men til dere der ute, er det sån dere oppfører dere til en vennine, jeg har lyst å kutte hun ut, men vil bare hører med dere der ute om dere synst jeg over reagere????? hadde dere forsatt kalt hun en vennine, håper noen vil svare meg her med sine tanker, Lenke til kommentar
okasin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hmm dette høres litt kjent ut, min samboer opplever noe av det samme.. kanskje ikke fult så "ekstremt".. men livell mange likhets trekk her.. Har desverre ikke noen råd til deg, for min samboer og jeg har pratet mye om dette.. og prøvet litt forskjellig, men hun får det ikke til.. det eneste som fungerte litt, var at hun behandlet venninnen sin på samme måte tilbake.. Hun "gadd" ikke å svare når venninnen ringte, (og det er ikke ofte hun ringer),, Hun sluttet å spørre om hun ville være med på ting, til byen å for å ta en kopp kakao, en tur til badeparken med barna, osv.. etterhvert ble venninnen litt "desperat" for å opprettholde kontakten.. men så fort min samboer ble "normal" mot henne igjen.. så ble venninnen også "vanskelig" igjen... så nå har min samboer latt henne seile i sin egen sjø som det heter.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Bare la vær å ta kontakt. Du har vel andre å være med om hun skal spille så kostbar mot deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå