zotbar1234 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Forøvrig er det nok ikke særlig lurt å bruke denne terminologien når man diskuterer et sted hvor man ikke vet om alle som deltar er vant med nevnte terminologi. Tydeligvis, ja. Det slo meg ikke engang at det kunne misforstås. Skal ta det til etterretning. For ordens skyld det jeg skulle fram med var at det å ha et privatliv og det å ha noe å skjule er to helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg mener at hemmeligheter ikke har noe i et forhold å gjøre. Aha? Man skal altså ikke holde bursdagsgaven hemmelig? Man skal ikke holde overraskelsesfesten hemmelig? Man skal ikke holde planene om å fri hemmelig? Men skal man holde skjult meldinger, mailer osv for kjæresten så driver man jo tydeligvis på med noe man ikke burde, eller er ikke helt ærlig. Så om man driver og kommuniserer med en venn som er deprimert og går med selvmordstanker, som man har lovet å holde dette for seg selv, så driver man med noe man ikke burde og ikke er helt ærlig? Om man sitter på kommunikasjon om en hemmelig kontrakt jobben er i ferd med å hale i land, så driver man med noe man ikke burde og ikke er helt ærlig? Om man har fått kommunikasjoner fra en person man tidligere har vært mye i kontakt med som ikke er så imponert over parteren ens, så driver man med noe man ikke burde og ikke er helt ærlig? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Poenget til meg og mine meningsfeller er ganske enkelt; fortrolighet/hemmelighet/å skjule noe er ikke lik uærlighet/utroskap/flørt/noe galt. og; I et forhold er ikke lik MÅ dele alt uansett omstendigheter/krav på å vite absolutt alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå