Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann, akkurat vært og kjøpt meg en slik, men jeg ser ut til å slite litt med oppkoblingen til mine pc høytalere. Jeg er usikker på om høytalerene støtter i det hele tatt en slik VGA kabel, dette er høytalerne. Om noen kunne være så snill og klargjøre eller prøve å guide meg til oppkoblingen, hadde jeg sutte stor pris på det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fra Komplett.no: Koplingstype: 1 x hodetelefoner ( minijack stereo 3.5 mm ) 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) Du trenger å koble deg til "lydinngang", som er en 3,5mm minijack. Siden kabelen fra 360en er av typen "phono" (den røde og hvite pluggen) må du ha en overgang, f.eks først en 3,5mm jack til phono: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=108381 og så en female phono til female phono for å koble kabelen over til kabelen fra 360en: Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Såpass, jeg har utrolig lite kunnskap på lydenheter generelt. Glemte kanskje å nevne at med VGA kabelen fulgte det med en liten grå adapter eller konverter usikker på hva det heter som jeg koblet den røde og hvite kabelen på. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 En slik? Da er du jo i mål. Putt denne i høyttalersystemet ditt og den røde og hvite pluggen fra 360en i denne igjen. Vips så burde du ha lyd. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Prøver nå, hjertelig takk for svar! ;-) Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hm, jeg tilkoblet den til den " remoten " det er en liten headsett symbol der, men jeg ser ikke ut til å få noe som helst lyd. Er jeg på bærtur nå ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Headsetsymbolet er nok en hodetelefonUTGANG, du må koble 360en til på "line in" eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Saken er at jeg har en subwoofer der det er en inngang, der det står " Speakers ". Også har jeg denne remoten der det er et headsett symbol, jeg har så si ingen andre innganger. :-/ Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Ingen som kan klargjøre dette? :-( Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) hmm, du må ha begge overgangene som thklinge postet. (bildene) da ordner det seg. Endret 17. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 hmm, du må ha begge overgangene som thklinge postet. (bildene) da ordner det seg. Yes, men må bare tilføye en ting. Når jeg koblet den røde-hvite med adapteren halveis inn til remoten " headsett ikonet ". Får jeg lyd, men om jeg plugger den helt inn blir all lyd borte, lyden er ikke stabil men funker. Borsett fra at man ikke hører bakgrunnslyder, altså replikker etc, men musikk, introer etc.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hmm, du må ha begge overgangene som thklinge postet. (bildene) da ordner det seg. Yes, men må bare tilføye en ting. Når jeg koblet den røde-hvite med adapteren halveis inn til remoten " headsett ikonet ". Får jeg lyd, men om jeg plugger den helt inn blir all lyd borte, lyden er ikke stabil men funker. Borsett fra at man ikke hører bakgrunnslyder, altså replikker etc, men musikk, introer etc.. system settings og lyd satt til stereo. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Stemmer det, det vil si ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) oisann, så nå hva du skrev. du skal koble ledninga fra høytalerene inn i adapteren. (altså minijacken) glem den derre headset utgangen. (du kan ikke koble en utgang til en utgang) lyd ut MÅ til lyd inn. Endret 18. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Om du har en pc koblet til fra før, må du dra ut denne fra sub'en (ofte grønn ledning) og plugge i xbox kabelen (med RCA -> jack) Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Ok, hjertelig takk for svar. Men, saken er som så.. Jeg har to høytalere, en sub som det er er en inngang til altså " speakers ". Også har jeg en remote der det er headsett symbol på der det også er en inngang, med andre ord så har jeg to alternativer. Men ingen av de ser ut til å funke noe særlig, jeg mener det er noe jeg mangler og jeg vil sette utrolig mye pris på om noen kunne ha klargjort HVA evt jeg mangler. Jeg har linket til kabelen og hva slags høytalere jeg har i toppen av tråden. Endret 22. februar 2009 av arian Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 siden du leser dårlig så kan du se på bildene. det er 2 BILDER på denne siden som thklinge har postet, kjøp det som er på bildene! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) En slik? Da er du jo i mål. Putt denne i høyttalersystemet ditt og den røde og hvite pluggen fra 360en i denne igjen. Vips så burde du ha lyd. Altså, kanskje klargjøre at jeg har en sånn ? Pluss! om jeg skal koble de til høytaleresystemet mitt, der den eneste inngangen er einet til SPEAKERS, hvor skal jeg da gjøre av kabelen til SPEAKERS ? skjønner du hvor jeg vil med dette? Endret 22. februar 2009 av arian Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) så plugg det inn i minijacken med en overgang og lytt til musikk. http: //no.diplodocs.com/brukerveiledning-i...GITECH/X-210-_M 7. Ljudingångskabel till pc eller andra ljudenheter (grön kontakt) skal da inn til xbox via adaptere Endret 22. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 så plugg det inn i minijacken med en overgang og lytt til musikk. http: //no.diplodocs.com/brukerveiledning-i...GITECH/X-210-_M 7. Ljudingångskabel till pc eller andra ljudenheter (grön kontakt) skal da inn til xbox via adaptere Nemmelig, med andre ord mangler jeg en sånn adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå