RasmusKRiis Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Hva synes dere? Fikk je det til å se kaldt ut? Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Brrrrkaldt nokk! Fint bilde! Men har du triksa med øynene!? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fint bilde. Kan godt hende det berre er meg, men eg blir Veldig forstyrra av at det virke som jenta kjegle med auga? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Det er vel ikke relevant om hun skjeler! Det er mulig hun skjeler slik til vanlig og det er i mine øyne bare stygt å skulle gi en kommentar på øynene når fotografen naturlig nok vil ha tilbakemelding på bildet og om han fikk det til å se kaldt ut! Noe jeg personlig syns du lyktes med. Og den kåpa så virkelig varm og god ut Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vil gjerne ha kommentarer på selve bildet i telegg. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Som sagt tidligere er det et fint bilde! Like fargene,rolige litt duse, det jeg mente med øynene var fargen,var så klar blå! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Bruker å rette opp skjeling da jeg tar bilde av noen med det jeg. Det er ikke ondsinnet å kommentere det i hele tatt. Uansett hvor politisk korrekte vi er på akam, så har modellen mye å si for hvordan vi oppfatter ett bilde. Synes mye av bildet er fint, liker tonene på bakgrunnen, huden hennes osv ser kalde ut, men øynene har en litt for saturert blåfarge, og litt for lite lys og skarphet. Ville nok ha dempa saturation typ -10 eller noe på øynene, og lysna de litt. Ihvertfall lysna den blå delen av øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå