skruf123 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er på jakt etter en brukbar snelle til rundt tusenlappen. Skal hovedsaklig brukes til fiske i ferskvann. Twin Power XT 2500 RB til 899kr hos skittfiske.no Technium 2500 F MG til 1199kr hos skittfiske.no Noen som har noen erfaringer med disse snellene ? Evt. kan anbefale meg en god snelle i samme prisklass. Takker Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Er på jakt etter en brukbar snelle til rundt tusenlappen.Skal hovedsaklig brukes til fiske i ferskvann. Twin Power XT 2500 RB til 899kr hos skittfiske.no Technium 2500 F MG til 1199kr hos skittfiske.no Noen som har noen erfaringer med disse snellene ? Evt. kan anbefale meg en god snelle i samme prisklass. Takker Jeg har Twin Power xt 2500 rb sammen med en milostang. En helt nydelig kombinasjon. Snella er meget bra, og til den prisen er det vel bare å slå til. (regner med du vet at RB står for bakbrems.....) Endret 18. februar 2009 av jaymz Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har gode erfaringer med Twin Power-snellene, så jeg anbefaler gjerne de. Bremsen på Technnium er derimot noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå