alex100 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 holder på å lage en side i dreamweaver med sånne alternativsknapper (slike der du velger et alternativ i poller f. eks) og en "submit"-knapp. Og jeg skal få den til å sende resultatet tilbake til mailen min. Bruker denne html koden: <form method="POST" action="mailto:[email protected]"> problemet er at jeg ikke får noen mail... har prøvd med flere mailer også. noen som kan hjelpe meg? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du må bruke et formmail script. Du finner et bra alternativ på www.scriptarchive.com/formmail.html Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Du må bruke et formmail script. Du finner et bra alternativ på www.scriptarchive.com/formmail.html Jepp. Mailto: brukes i linker til å åpne default mailprogram, altså OE Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 må inrømme at jeg ikke skjønner så mye av det. veldig lang readme fil... noen som enkelt kan forklare hvordan jeg bruker det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Støtter serveren din PHP? Hvis den gjør det kan du få et ekstremt enkel mailscript av meg. Trenger ikke å konfigurere no' (utenom mail adressen) så det skulle være veldig enkelt å sette det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå