AnjoEntertainment Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg har lurt på en ting... Hvorfor sier alle at sesong 2 er dårlig? Og hvorfor tapte serien seg så utrolig under den sesongen? Jeg selv så kun sesong 1, hadde en slags form for pause også begynte jeg å se på sesong 4 ->. Jeg sluttet da altså ikke å se på sesong 2 fordi den var kjedelig eller noe slikt, men fordi jeg ofte mister interessen av en serie etter lange pauser. Endret 17. februar 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sesong 1 var spennende og nytt i sesong 2 så fikk vi aldri svar på noen ting, når man sitter i 3 sesonger før man får vite hva som er i skogen osv er det noen som går lei. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Ikke gi opp, fortsett å se! Sesong 5 er jo på lufta nå i disse dager, episode 6 i morgen. Det er bare så utrolig spennende! Fortsett å lur på ting, hvorfor og hvordan og hvem og hva. Det blir bare bedre og bedre Endret 17. februar 2009 av Selvin Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg datt av i sesong 3-4 ett sted. Vurderer å begynne på nytt nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 En bruker sa dette på Lost-Norge.net, som jeg ser meg veldig enig i: I mitt syn var Sesong 2 helt middels, til tider var episodene tomme og langstrakte. Dette tror jeg skyldes mye at i S2 var det mye forvirring fra ABC sin side på spørsmålet om hvor lenge serien skulle vare og Carlton&Damon ikke visste hvor langt perspektiv de skulle ha på serien og måtte justere info/episoder/hendelser i henhold til dette, og da ble sesong 2 fort "meningsløs" venting på svar og langstrakt. Sesong 2 hadde selvsagt sine øyeblikk men det er nok ikke den beste sesongen i mine øyne. S3 trakk seg opp fordi da hadde ABC og produsentene/skribentene kommet til en kjenning om hvor lenge serien skulle vare og Carlton&Damon kunne slippe hemmeligheter om serien og produsere mye bedre episoder i henhold til storien de hadde planlagt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) LOST er ikke serien man burde dette ut av. Er vanskelig å huske alt som skjer, men selv ting som f.eks skjedde i sesong 1 kan vi få svar på i sesong 5, spesielt alle små detaljene er også viktige. Skal du se på LOST bør du se alle episodene for å få mest mulig ut av serien, ikke hopp over en sesong eller for mange episoder, helst ingen. Heller ser jeg ingen grunn til det, for hver sesong har alltid drøssevis med spennende episoder. Falt du ut på en sesong, begynn å se sesongen på nytt igjen, eller se oppsumering episodene fra den og/eller de forrige sesongene. LOST er kanskje som en helvetes lang og komplisert film, men alikevell verdens mest spennende film etter min mening, og siden den er komplisert er det verdt å få med ALT Endret 18. februar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det ble så kjedelig med den samme settingen nede i the Swan... mørkt, grått... Lenke til kommentar
John-B Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg synes Lost blir bedre og bedre for hver sesong. Dvs, jeg synes sesong 1 var den klart kjedeligste. Her var det karakterbygging som gjaldt, og alt som skjedde var helt uten logikk på det tidspunktet. Jeg husker egentlig svært lite fra sesong 1, altså gjorde det lite inntrykk. Jeg husker bare at enkelte episoder var så kjedelig at det var rett før jeg gav opp hele serien. Om du har hoppet over 2 sesonger bør du stoppe umiddelbart. Det er jo helt essensielt at du ser alt i riktig rekkefølge! Det er vel dette som er problemet med folk som ikke liker lost - de ser en episode her og der, og skjønner derfor ikke hva som skjer i episodene. Endret 2. mars 2009 av John-B Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har nettopp sett hele andre sesong igjen, og den er ikke så dårlig som mange skal ha det til. Noen episoder er bare "meh", men andre gir meg frysninger fra topp til tå. Jeg har hvertfall storkost meg. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Takk for svar alle sammen! Jeg tar vel kanskje turen ned på Playcom denne uken og kjøper Sesong 1 til 4. Endret 2. mars 2009 av b-real Innhold fjernet for brudd på §8: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Retningslinjene#8 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Takk for svar alle sammen! Jeg tar vel kanskje turen ned på Playcom denne uken og kjøper Sesong 1 til 4. Uhoh, enjoy your b@. Endret 2. mars 2009 av b-real Innhold fjernet for brudd på §8: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Retningslinjene#8 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Par poster er fjernet for budd på §8. * #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Innlegget kommenteres ikke. Tilbakemeldinger taes via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå