Lukilock Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hallo! Kjøpte en Nokia e51 for kanskje en mnd sia. Nå har den begynt å "leve sitt eget liv". Om jeg f.eks trykker på kamera tasten så skjer det ingenting, men om jeg kanskje en gang trykker på stjerne så popper kameraet frem. Også når jeg driver å skriver mld. så helt plutselig så detter den bare ut til standby, samma skjer ofte når jeg skriver inn et nr. Ofte så skifter den no jævlig fort mellom meny og standby også. Altså 3-4ganger i sekundet. Hva er galt? Virus? Har instalert symbian på nytt og lagt inn igjen telefonbok, notater etc med backup funskjonen så kan det være med virus i de? Jeg har mista den i snøen for 3-4dager siden, men jeg tørka bort mesteparten av snøen. Kan det være derfor den er slik? Noen som hvet? Endret 17. februar 2009 av Core2dou Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har du garanti på den? Lever den tilbake, så får du konstantert om det er en fuktskade eller ikke. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hvordan klarer de å finne ut om fuktskader osv? Altid lurt på det Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De ser det på kretskortet inne i telefonen. Noen ganger har de metalliske kontaktene irret bort, andre ganger er det rett og slett rust. Vann som tørker etterlater seg også spor. Ikke vanskelig, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå