Breidablik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det her begynner jaggu og ta form, ja! Nice å se deg igang igjen Ja, det gjør det virkelig! Gleder meg til å se det ferdig! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takk skal du ha Kommentarene gjør så jeg holder motet oppe! I helga blir det bygging Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Yay! Gleder meg til update. Endret 6. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bruker du WiiBox`en til vanlig ? Som hovedPC ?? (hvis ja, blir det den du bruker på TG ??) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Bruker Wiibox ja, men den blir nok ikke med på TG. Tar for stor plass på bordet. Om ingen vil sponse en ekstra plass da? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du kan få ha den under bordet mitt på TG.. så har jeg noe å ha beina på Sete 51 rad 62 hehe.. den er vel litt for verdifull til det INLEGG 300 Endret 6. mars 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Da stikker jeg å bygger litt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Update #3- Kutting av hull til hovedkortbrett, PSU og føtter! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Update #4 - Pussing av kabinettføtter! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ser ut til å bli en fin kasse Stå på Anki, håper man får se mer av deg i fremtiden her! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Takk skal du ha Det kommer nok flere prosjekter etter dette også ja Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hvor skal du sitte på TG Mr.Anki ?? skal du sitte på HW rekka ?? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Skal på TG ja og HW-rekka, så er usikker på seat og row. Skal du på TG med ditt kabinett? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser bra ut det der Mr.Anki. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Må si at den pusse måten din ikke var så dum Ser bra ut dette Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Takk skal dere ha begge to Er en fin metode å pusse alle føttene på det der ja Alle blir like runde. Endret 8. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Genial måte å pusse på! Stå på videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå