Mr.Anki Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Takk skal du ha Går fort når en først kommer igang ja. Var ute i stad og lakket hovedkort-brettet, HDD-racket, fronten av DVD-skuffet og et par lister. Endret 3. august 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Nå har jeg forhåpentligvis lakket siste lag med sort. Da er det bare å vente til det tørker å håpe på det beste Blir et par dager til jeg får lakket de grå partiene, måtte bestille lakken så får den om et par dager. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Gleder meg til å se hvordan det bli etter lakkingen! Hvor mange lag med lakk bruker du? Endret 4. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Det ble tre lag med lakk og det så ut til å dekke bra. Det ble blankt å fint så ser ut til at jeg slipper å bruke blank lakk over. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tja, jeg ville nok hevet på et lag med klarlakk slik at lakken ikke skrapes av så lett. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Du sier noe der ja, blir fort merker i denne lakken. Skal vurdere saken Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bra start på lakkeringen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg hentet lakken og lagt på et lag med grå lakk på de resterende delene. Er dårlig utvalg av lakk her så hadde kun en gråfarge å velge. Gråfargen skulle vært litt mørkere, men det får så være inntil videre. Har også lagt på et lag med klarlakk på delene jeg har lakket sort. Bilder kommer Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gleder meg til å se resultatet dette må da bli bra! Stå på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Da er kabinettet ferdig Gjenstår bare å få igang skjermkortet igjen.. Får ikke noe bilde med HD4890, men det fungerer i en annen maskin... Tips? Endret 6. august 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det var da rart... Muligens PCI-e på HK som ikke fungerer? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Fungerer fint med et annet skjermkort, så er nok ikke det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 En liten taster, stor update kommer senere i dag Kommentar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 *Sikle* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Pent! Men det er synd at du ikke hadde noen mørkere gråfarge, jeg tror det ville sett bedre ut Lykke til med letingen etter den siste knotten til viftestyringa! Endret 7. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Update #22 - Montering og ferdigstilling av prosjektet! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Det ble veldig bra! Det kunne kanskje blitt litt stiligere med om du hadde sleevet alle kablene, men selve kabinettet ble veldig fint! Hvordan føles det å være ferdig med prosjektet? Ble du fonøyd? Endret 8. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Har planer om å sleeve litt kabler etterhvert ja, så litt jobb gjenstår enda. Føles bra å endelig være ferdig med kabinettet, har tatt noe tid med har definitivt vært en fint byggeprosess Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For en lakk finish på fronten! Utrolig pent kabinett, den fronten med de viftene Dette ble veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå